Magix vindt DVD-brander niet

Santor19 schreef op 20.02.2011 om 18:06 uur

Ik heb mijn film in kunnen laden via AE Writer , dat als bewerkingsprogramma bij mijn Panasonic- camera is geleverd. Daarna heb ik Magix geopend en via de mediapool de film in kunnen laden en kunnen bewerken. Intussen is er een mooie vakantiefilm ontstaan.

 

Echter, de volgende problemen dienen zich daarna aan:

 

Probleem 1:
Bij het branden kan Magix geen brander vinden. Dat is heel vreemd, want ik kan bijvoorbeeld via AE Writer wel een filmpje branden, daarna op DVD af te spelen. De brander functioneer dus wel (AE Writer kan hem (automatisch) vinden), maar Magix vindt hem niet. Waar zou dit door kunnen komen c.q. hoe zou ik dit kunnen oplossen?

 

Probleem 2:
Een pop-up geeft aan: DVDmaker.ddl heeft versieconflict vastgesteld. Wend u tot magix.support

De programmaversie heeft DLLAV32.DDL versie 6.1.124 of hoger nodig.

Laad de update voor de brandroutine om dit probleem op te lossen uit het downloadgedeelte van de supportpagina http;//support.magix.net

Deze optie heb ik bekeken en de Versie 8.6.0.17 (45.12 MB) voor Magix Video 15 Plus kunnen downloaden, maar nog zonder positief gevolg.

 

Probleem 3:
Overigens: De gebrande DVD met het filmpje is vreemd genoeg niet afspeelbaar op PC zelf ! (?) De videobestanden worden geopend in verkenner, maar opent niet (automatisch) in een afspeelmodus/mediaplayer.

Vreemd genoeg wordt er ook geen mogelijkheid geboden via "openen met>"

Wellicht heeft het niet direct een relatie (of juist wel?), maar het feit dat Windows Media Player is zijn geheel niet functioneert gaat mijn verstand te boven.

(Uiteraard kan ik de bewerkte film in Magix wel gewoon op de PC afspelen)

 

Kortom:

Gaarne jullie tips om het probeem rond het branden (en afspelen op de PC) op te lossen.

Wie kan mij verder helpen?

 

Groet,

Erwin
 

Reacties

mi-bo schreef op 21.02.2011 om 10:49 uur

Beste,

heeft u wel een legaale  versie van magix die geregistreerd en geactiveerd is.

als u een product koopt en u heeft zich geregistreerd, en het product is en geactiveerd, dit betekend kenbaar gemaakt bij magix dat u gebruiker bent van dit pakket.

gr

mi-bo

Santor19 schreef op 21.02.2011 om 18:59 uur

Beste mi-bo,

 

Absoluut een legale versie ...en geregistreerd.

Wat bedoel je met geactiveerd?

 

Gr.

Erwin