Magix video sluit onverwachts af

p.bechtold schreef op 07.09.2016 om 16:55 uur

Ik heb Magix video pro X7 en windows 10 als besturingssysteem. Ik wil een dvd branden van een videofilm en druk rechtsboven op het DVD icoon. Dan rechts op het branden icoon en daarna op dvd maken voor tv met beeldbuis.vervolgens weer op het brand icoon gedrukt.. dan krijg ik de vraag of alle gegevens op de DVD rw gewist moeten worden. Hierbij druk ik op "Ja"".

dan krijg ik de vraag: vts_01_1.vob- wilt u het bestaande bestand voor de film "xxxxxxx"gebruiken?

en heb ik de keuze uit alles "encodere", "encoderen", "gebruiken", "alles gebruiken", "annuleren".

Ik kies dan .voor encoderen en vervolgens sluit magix video af..

1) wie weet wat ik fout doe?

2) Hoe kan ik een image maken voordat ik een dvd brand?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2016 om 18:31 uur

Beste,

Waarom VDL plotseling afsluit, daar kan ik u geen duidelijk antwoord opgeven. Misschien kan het liggen aan het feit dat u op encoderen klikt. U moet in dit geval klikken op "Alles encoderen" .

Hoe maak ik een Image?

Kies in 1. image recoder  (zie afbeelding)

Succes,

Rob

p.bechtold schreef op 07.09.2016 om 20:35 uur

Dag Rob, Helaas heeft "alles encoderen "geen resultaat gebracht.

Magix stopt ermee als ik wil gaan branden. Wel lukt het om via bestand-Films exporteren een bestand te maken. Is het ook mogelijk om op de een of andere manier van een van deze zo verkregen bestanden een DVD te branden?

Voormalige gebruiker schreef op 08.09.2016 om 10:35 uur

Beste,

Heb je al, zoals ik beschreven heb, een Image (ISO-bestand) gemaakt? Dit ISO bestand kan je dan, met het freeware programma Anyburn, branden op een DVD.  http://www.anyburn.com/

Groet,

Rob

p.bechtold schreef op 11.09.2016 om 22:32 uur

Dag rob, het isme gelukt om een image te maken. Ga die morgen branden en laat je wat weten. bedankt.

p.bechtold schreef op 12.09.2016 om 22:12 uur

Ik dacht dat de image gelukt was, maar ook bij een immage maken sluit Magix nu af?

janheijnis schreef op 13.09.2016 om 06:43 uur

Beste,

Zonder nu al te veel op details in te gaan, vergewis u er altijd van dat vóór u met videobewerking/importeren/exporteren uw machine zich in stabiele toestand bevind; herstart en sluit zoveel mogelijk (achtergrond)programma's alvorens uw editingprogramma op te starten.

Mocht dit geen uitkomst bieden, loop instellingen na. Mogelijk is er in de loop van de tijd ergens een fout in het (besturings)systeem/software/hardware geslopen? Probeer een herinstallatie van een of ander.

Opmerking: voor branden op DVD, +R geeft de minste kans op schrijffouten. 

Laatst gewijzigd door janheijnis op 13.09.2016, 06:47, in totaal 2 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur

Voormalige gebruiker schreef op 13.09.2016 om 10:53 uur

Beste,

Deze vraag had ik je eerder moeten stellen.

Heb je dit probleem alleen maar in dit project of in al uw projecten?

Groet,

Rob 

p.bechtold schreef op 13.09.2016 om 23:38 uur

Dag Rob

ik heb dit probleem in dit project en tussentijds opgeslagen kopien va dit project.

Ik heb een ouder MVP bestand geladen en dat kan ik wel gewoon branden

Voormalige gebruiker schreef op 14.09.2016 om 09:45 uur

Beste,

Dan zit het probleem in uw project.

Het MVP bestand is beschadigd.

Omdat het MVP bestand alleen maar uit verwijzingen bestaat,  is het onmogelijk uw probleem op te lossen. De enige remedie is om uw project opnieuw samen te stellen.

Tevens geef ik u als advies mee, sla u project steeds onder een andere naam op.

BV. naam 1, naam 2, naam 3 enz.

Succes,

Rob.