magix video deluxe mx. beeld verspringt na knippen

hildebreydels schreef op 05.08.2013 om 22:54 uur

Bij knippen in de tijdlijn modus verspringen de weggeknipte delen verderop in het project. Heel vervelend. Moet ze dus telkens 2x verwijderen . Het deel (beeld en geluid) dat ik wens weg   te verwijderen komt automatisch verderop in mijn project. Het staat dan heel springerig te dansen. Vroeger werkte ik met VDL 15 en heb het onlangs vervangen door MX download. Slechte zaak gedaan?

Iemand raad?  Ik werk met i7 - 64 bits pc

Reacties

magixagent schreef op 06.08.2013 om 14:31 uur

Een vervelend verhaal.
Heeft U na het uploaden van het programma, en het installeren van serienummer , U ook geregistreerd en het programma geactiveerd, dan via help extra geüpload en uitgepakt in het programma MX, na afsluiten ook online geactiveerd. misschien dat het dan wel goed werkt.
succes met het mooie MAGIX product.

hildebreydels schreef op 07.08.2013 om 15:55 uur

Hallo

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik had vdl MX al geregistreerd maar voor het activeren vraagt hij  mijn computer id.Waar kan ik dat vinden? Na afsluiten online activeren? Ik weet niet goed wat je hiermee bedoeld.

Alvast bedankt om een leek een beetje wijzer te maken

Groetjes

Hilde

magixagent schreef op 07.08.2013 om 16:17 uur

Id nummer van Uw Pc is te vinden als U zich niet digitaal registreert, bij MAGIX dan kunt u via een fax of brief de serienummer aanvragen, en dan komt U ID nummer naar voren. Na sluiten en opstarten gaat U naar help klik dit open en dan komt online actualiseren, dan wordt het programma geactiveerd en meestal krijgt U een update van 100MB, dit is registratie en toegang tot mpeg2 branden.
gr

hildebreydels schreef op 09.08.2013 om 14:26 uur

Beste

Kan het te maken hebben met het soort film dat ik wil bewerken? Ik heb een test gedaan met MOV en dan doet  het  probleem zich niet voor. De film die ik wil maken is van de Camera (sony)opgeslaan als een MPG bestand.( Kon die niet met Magix opslaan) Zou dit kunnen de oorzaak zijn? Ben al 10 x herbegonnen maar het probleem blijft. Graag nog een reactie. Alvast bedankt

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2013 om 09:04 uur

Hallo Hilde,

Je schrijft dat met Sony camera de filmpjes heeft genomen. Kan je ook het wat het type is vermelden.

gr.

Rob

mi-bo schreef op 12.08.2013 om 11:06 uur

Beste .

U schrijft over MOV bestanden, installeer het gratis programma VLC en importeer de beelden en dan converteren, Vermoedelijk heeft U de vorige keer dat U de beelden heeft opgenomen de camera op MOV gezet en deze bestanden kunne niet door MAGIX worden gelezen wel door MAc.

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2013 om 13:07 uur

Hallo Hilda,

In de handleiding staat dat er wordt opgenomen in MPEG2. Je schrijft dat MAGIX ze niet kon opslaan. Mijn vraag is hoe breng je de filmshots over naar je computer?  Ik denk via Opnamebron van Magix.

Ik heb gelezen in de handleiding dat de camera een 60gb hardeschijf heeft met USB aansluiting.

Je zou het eens kunnen proberen om de camera rechtstreeks met de USB kabel aan te sluiten op de computer.

Als het goed is wordt er in de windowsverkenner een schijfstation weergeven. (bv. Sony (E:)

Ga naar de map waar de filmshots staan (even zoeken in de directory) en kopieer dan je filmshots naar een map op je computer. 

Start Magix op en ga naar de  map waar je de filmshots heeft opgeslagenstaan en sleep de filmshots naar de tijdlijn van MAGIX.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat wel.

Aanvulling 14:54 zie foto.

Succes met het veelzijdige programma Video Deluxe

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2013 om 13:10 uur

Beste .

U schrijft over MOV bestanden, installeer het gratis programma VLC en importeer de beelden en dan converteren, Vermoedelijk heeft U de vorige keer dat U de beelden heeft opgenomen de camera op MOV gezet en deze bestanden kunne niet door MAGIX worden gelezen wel door MAc.

Hallo Mi-Bo,

Je kan MOV bestanden wel degelijk bewerken in VDL MX en VDL 2013. Alleen moet je wel Quicktime installeren, die meegeleverd wordt op de installatie DVD van VDL. Ga naar: addon / qtime / setup.exe

gr.

Rob