Heb laptop 32 bit met Intel Pentium T3400 processor 2,16 GHz, 3,0 Gb ddr 2 geheugen, nvidia 512 mb geforce 9500 M video kaart en 447 Gb SSD. Heb in Magix Video de Luxe 2014 film gemaakt van ongeveer 5 kwartier. Als ik deze afspeel vanaf de tijdlijn krijg ik na enkele minuten de melding dat in het programma een zwaarwegend probleem is opgetreden. Een fout in module MSVCR90.dll Ik kan dan kiezen om het programma af te sluiten. Alle andere opties komen bij hetzelfde resultaat: afsluiten. Als dit gebeurt, is het lampje van de harde schijf continu aan. Via taakbeheer windows 10 zie ik dat de schijf 100% bezetting heeft. Dit duurt ongeveer een minuut en dan komt de mededeling. Ik heb de automatische backup in Video de luxe uitgezet. Had tot gevolg dat hij niet meer elke 2 minuten met deze mededeling kwam, maar pas na 10 minuten. Vervolgens in Windows 10 het schijfonderhoud uitgezet. Nu duurt het ongeveer een half uur voordat de foutmelding komt, maar zodra ik het bestand ( de film) herstelt had en een niiewe naam gegeven, deed hij het na een minuut weer. Ik wordt langzamerhand wanhopig. Wat kan ik nog meer veranderen in de instellingen? Het gaat om een mpeg2 film, resolutie 720*576 pixels