Magix video deluxe 17 speciale editie na controle update niet opstarten

supertazke schreef op 13.04.2016 om 13:49 uur

ik gebruik magix video deluxe 17 premium speciale editie al aantal jaar naar volle tevredenheid. Echter sinds gisteren start programma niet meer op. Hij opent het programma nog wel maar slaat vast zodra hij controleert op updates. Ik gebruik windows vista home premium, intel core2 quad cpu q8400, 8gb ram geheugen 64bits en ati radeon hd 3870 x2 grafische kaart

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 13.04.2016 om 16:07 uur

Beste,

Wanneer u een VDL programma opstart wordt er volgens mijn nooit gecontroleerd op Updates, dit moet u altijd handmatig doen.

Wat u kunt doen is:

1. Een herstelpunt van Windows Vista  terug te zetten. Neem wel een eerdere herstelpunt voordat de foutmelding optrad.

Of

2. Leg de VDL 17 DVD in de DVD lade van de computer en kies bij installatie voor Herstel. Dit is voorbeeld van VDL 2014 (deze is ongeveer gelijk in vdl 17)

Succes,

Rob

bart-s57 schreef op 14.04.2016 om 12:05 uur

Beste supertazke,

Ik heb sinds kort hetzelfde pobleem. Na het opstarten staat rechtsonderin controleren op updates en vervolgens reageert het programma niet meer. Is het jou al gelukt om het programma weer werkend te krijgen?

supertazke schreef op 17.04.2016 om 13:25 uur

Hallo Bart-s57...nee ik heb momenteel helaas te weinig tijd om verder te zoeken naar oplossing...ik hoop in loop van volgende week wat tijd te hebben en naar oplossing te zoeken...mocht jij intussen wat hebben gevonden hoor ik graag van je