Magix Video Delux Premium 2016: de video loopt vast naar het importeren. Elke handeling wordt zeer traag uitgevoerd.

info834 schreef op 02.03.2016 om 14:40 uur

Ik heb in October de software aangeschaft. Sinds een week heb ik probleem met de programma omdat hij altijd vast liep bij elke nieuwe video productie. Dus ik kan eigenlijk niet meer doen. Elke kleinst handeling kost zeer veel tijd zoals afspeel marker verplaasten, afspelen van de video. En natuurlijk de video (beeld) en de geluid niet meer met elkaar sychoon loopt is de 1st probleem.

De software is veel malen opnieuw geinstalleerd en geupdate. Niks heeft geholpen.

Reacties

magixagent schreef op 02.03.2016 om 16:50 uur

Hallo, misschien  een betere  koeling  zou een oplossing kunnen zijn 

Gr 

Harry 

info834 schreef op 03.03.2016 om 00:07 uur

Harry, bedankt voor uw advies! 

Ik heb inmiddels een nieuw probleem. Na het afsluiten van Magix video programma, wordt het weer automatisch opnieuw opgestart. Ik moet annuleren doen om de programma nog een keer af te sluiten. Waar kan het aan liggen? Gr, Jacques

magixagent schreef op 03.03.2016 om 09:23 uur

Hallo Jacques,
er wordt nog niet geschreven met welk Win systeem je werkt is dit wel up to date, en is je antivirus up to date,
enkele opties
Gr
Harry

info834 schreef op 03.03.2016 om 11:38 uur

Met window 10 home versie werk ik. Norton is de anti virus systeem die ik gebruik. Ik heb al hulp gezocht bij Norton. Maar met Norton was er niks mis. Dit is geconstateerd. Ben even raadloos.

magixagent schreef op 03.03.2016 om 14:32 uur

Hall Jacques,

schakel internet eens uit en start het MAGIX programma op als Administrator. 

kijk eens hoe dit resultaat is gezien je met Norton werk

gr

Harry

Voormalige gebruiker schreef op 03.03.2016 om 15:00 uur

Hallo Jacques,

Het kan zijn dat het bestand "Videodeluxe.ini" is beschadigd. Bij het opnieuw installeren wordt Videodeluxe.ini niet vervangen. Dit weet ik uit ervaring en ook dat dit bestand nog al eens voor problemen zorgt. 

Ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe22_premium en verwijder "Videodeluxe.ini". Deze wordt bij het opstarten van VDL 2016 weer automatisch aangemaakt. Zet een vinkje bij "Verborgen Items". zie afbeelding

Succes,

Rob

PS. Ik werk ook met Norton Internet Security en nog nooit problemen gehad.

info834 schreef op 03.03.2016 om 16:36 uur

Beste Rob, bedankt voor advies. Ik heb geprobeerd wat aan te doen. Nu kreeg ik dit foute bericht bij het opnieuw te installeren:

got error message: the cabinet file _p76rxnu.cab required for this installation is corrupt and can not be used. this could indicate a network error, an error reading from the cd-rom, or a problem with this package.

Wat doen wij?

Voormalige gebruiker schreef op 03.03.2016 om 17:15 uur

Hallo Jacques,

Mijn advies was niet om VDL 2016 opnieuw te installeren., wel om het ini-bestand te verwijderen. Wat nu, ik kan daar geen kant en klaar antwoord opgeven. Als het goed is maak Windows herstelpunten aan. Zet een herstelpunt terug.

succes,

Rob