Magix Video de Luxe MX Plus

jvonkcapel schreef op 16.02.2012 om 11:03 uur

Ik heb Magix Video de Luxe MX Plus, kan sinds kort geen AVCHD-bestanden meer importeren.

Als ik op "Import" klik, en vervolgens om mijn map "Mijn Videos" krijg ik meteen dat er een ernstig probleem is opgetreden, en dat ik moet afsluiten. Ik heb Windows 7 met 8 GB werkgeheugen, wat toch voldoende moet zijn.

Als ik mijn AVCHD-filmpjes verplaats naar bijvoorbeeld "Mijn documents" kan ik ze wèl importeren. Heb al de software helemaal opnieuw geinstalleerd, en een update gehaald. Helpt niet. Heb Aeropeek uitgeschakeld en tijdelijk mijn internetsecurity. 

Overigens kan ik al 2 jaar niet branden met Magix VdL 16 plus op mijn pc met Windows XP: Zodra ik op de knop "Branden" klik, krijg ik het gevreesde blauwe scherm. Maar dit terzijde.

Kan iemand mij a.u.b. helpen ? Bij voorbaat dank.

 

 

 

 

Reacties

emilelucienne schreef op 24.02.2012 om 09:18 uur

Ik bezit hetzelfde programma en doe de import op de volgende wijze:

IK kopieer de beelden in een map. Open Magix en ga naar de vermeldeing "computer". Selecteer de beelden die ik wil importeren en trek ze gewoon in de tijdlijn. Het importeren duurt wel redelijk lang maar geeft verder geen specifieke problemen. Hopelijk kan dit je helpen ...en veel succes

mi-bo schreef op 27.02.2012 om 12:21 uur

Beste,

een suggestie.

start MX op onder preview scherm ziet u een rode knop klik deze open, ga naar avchd, uw camera is aangesloten via usb op de PC.

dan ziet u direct wat op de camera staat en kan alle frame's  als dat wil apart importeren.

misschien een kijkje op http://magixvdlbijspijkeren.nl

hier staan ook wat suggesties.

succes