Magix video de luxe 2013 installeren op nieuwe computer

erik.wijst schreef op 10.12.2013 om 16:06 uur

Geachte heer, mevrouw,

Het programma Magix video de luxe 2013 is 1 x ingestalleerd op mijn laptop. Ik wil
het programma nu ook op mijn op mijn nieuwe (mega snelle) computer installeren en
registreren. Installeren is gelukt registreren lukt niet. Ik krijg de volgende
melding: Dit serie nummer is al gebruik met een ander emailadres foutcode
-24. Kan film wel maken maar niet branden omdat ik daarvoor iets moet downloaden. Kan ook niets dowloaden omdat hij niet te registreren is.  Heb dit ook bij de klantenservice Magix gemeld en krijg als antwoord: Inderdaad is hij onder dit nr. al geregistreerd. Maar hoe ik op mijn nieuwe computer geregistreerd krijg melden ze niet. Het volgende werkt ook niet op mijn nieuwe computer:Klik op "wijzig u instellingen"  (u moet hier weer inloggen)

Klik op: volgende.

Klik op: Activeringscode generen. Type het serienummer van het product in. ("op mijn producten" vindt u het serienummer van desbetreffende pakket).

Kunt u mij alstublieft verder helpen. Het programma moet toch op drie computers te installeren en registreren zijn?

Mvg Inge van der Wijst

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 10.12.2013 om 18:05 uur

Hallo Inge,

Hebt u, bij het registreren van VDL2013 het zelfde e-mail adres gebruikt, die u gebruikt hebt bij de installatie op uw laptop?

gr.

Rob 

erik.wijst schreef op 10.12.2013 om 20:50 uur

Dag Rob,

Ik heb hetzelfde emailadres gebruikt. 

Gr. Inge

RiViS schreef op 11.12.2013 om 17:47 uur

Hallo Inge,

Kijk even bij MagixSupport:  https://support2.magix.com/customer/nl (daar even inloggen)

Kijk daar onder Mijn Klant-gegevens, daar staat ook het e-mail adres, gebruik dat bij de registratie.

Je kunt het e-mail adres (indien niet correct) wijzigen via: Wijzig uw persoonlijke gegevens , daar moet je opnieuw inloggen.

groet,

Rijk

websmoker schreef op 13.12.2013 om 11:50 uur

Ik heb het zelfde probleem.

Magix tech. service reageert niet op e-mail.

Mijn pc was gecrashed, ik heb destijds gedownload, en ook een nummer om in te geven, maar krijg de zelfde boodschap.

Op forum geen antwoord te vinden ?

gr

Websmoker

websmoker schreef op 17.12.2013 om 23:30 uur

Bij mij staan de vinkjes van de code en de email door Magix aangegeven in het groen, dus die kloppen.

Maar geeft foutcode 14 met de melding dat deze niet kloppen

dat betekend dus dat je niet kunt aanmelden zonder support na een crash ? ???

En...daar is een email heengestuurd ( via de site) en daar komt geen reactie op.

Iemand een idee?

Heb dus de juiste gegevens ingevoerd.

damijocreative schreef op 17.06.2015 om 19:09 uur

hier hetzelfde probleem met webdesigner 10 premium. Heb ik eens betaalde software extra gekocht, heb ik alleen maar ellende. Email adres is hetzelfde, al gewijzigd opnieuw weer toegevoegd(zelfde adres) enz enz. nog steeds 2 groene vinkjes, daarna code -14. Help?