MAGIX VDL 2015 Plus start niet op na installatie!!

mo.ihkan schreef op 14.05.2015 om 21:04 uur

Na de installatie van MAGIX VDL versie 2015 Plus begint het programma voor het eerst op te starten, voor een aantal seconden verschijnt de foto van het pakket...en dan komt plots onderstaande tekst venster

'Het programma kon niet worden gestart. Misschien is de installatie-map beschadigd. Een nieuwe installatie van het programma zou het probleem kunnen verhelpen. Als deze fout nogmaals optreedt, neem dan contact met de support. Foutcode: -57'

Ik heb de oude VDL programma's verwijderd, register schoongemaakt en alle zaken die aanleiding tot het probleem kunnen geven verwijderd of uitgeschakeld...maar niets helpt en het is dringend, veel monteerwerk te doen. Als niets helpt zal ik helaas de oude VDL terug installeren om verder te kunnen.

Ik gebruik sinds 2004 met veel plezier MAGIX VDL programma's en nog nooit een probleem met een installatie gehad...tot nu!

Kan iemand helpen.

Alvast bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 15.05.2015 om 10:39 uur

graag willen wij als Freaken U helpen, is dit pakket volledig geinstalleerd, geactiveerd en geregistreerd en zijn alle download updates geinstalleerd.
gr
Michael

mo.ihkan schreef op 15.05.2015 om 13:24 uur

Het is onmiddelijk na de eerste installatie dat het probleem zich voordoet..het programma wil dan terug opstarten (en dat is wat het juist niet doet) en dan zou het venster moeten verschijnen van activering en regestratie.

bedankt dat je wilt helpen,

groet

Mo

mi-bo schreef op 15.05.2015 om 17:03 uur

Beste Mo

Heb je een download versie of een koop dvd

Gr

Michael

mo.ihkan schreef op 25.05.2015 om 12:50 uur

Even alles verduidelijken: deze VDL is een koop dvd

Eigenlijk kan ik de  video programma niet op een normaal manier installeren, want bij de eerste herstart na 'zogezegde installatie' van het programma blokkeert deze en geeft de volgende melding:

'Het programma kon niet worden gestart. Misschien is de installatie-map beschadigd. Een nieuwe installatie van het programma zou het probleem kunnen verhelpen. Als deze fout nogmaals optreedt, neem dan contact met de support. Foutcode: -57'

Ik hoop dat ik je nu meer info heb bezorgd.

Ik heb mijn vorige (ook koop dvd) vdl 17 terug geinstalleerd zonder enige moeite zoals ik al tien jaar geen problemen heb gehad met diverse vdl paketten. Ik blijf ontchoogeld achter.

Heb ondertuusen Magix gebeld en ze stuurden een hele lijst zaken die ik moet controleren, niets helpt.

Magix Video Deluxe 2015 Plus is voor mij nu echt een probleem geworden om het te installeren!! Ik hoop dat jij of iemand anders kan helpen.

Alvast bedankt!

Mo