Magix photostory volledig opnieuw installeren

njord.st schreef op 13.02.2024 om 10:44 uur

Hallo, Ik werk met MPS 2023. versie 22.0.3.150 (UPDP3) Het programma is erg traag geworden heel erg traag echt niet meer te doen. Een aantal zaken werken niet meer zoals 3d titels. Met de jaren is het een rommeltje geworden en dat wil ik weer op orde zetten. De mappenstructuur die ik heb gemaakt deugt niet. Liefst zou ik alles willen verwijderen en opnieuw installeren, maar ik weet dat je projecten niet zomaar kunt verplaatsen. Elke foto elk item dat er inzit moet je opnieuw ingeven en dus is mijn vraag: hoe ga ik nu best te werk? Ik overweeg MPS 2024 maar ik vrees dat het daarvoor nog wat te vroeg is, blijkbaar zijn er nog problemen mee.... met dank bij voorbaat Njord.

Mijn P.C. Acer Nitro N50-600 NVIDIA Intel(R) Core(TM) i7-9700 CPU Getforce RTX2060 Windows 11

Reacties

Bol schreef op 13.02.2024 om 12:50 uur

@njord.st

Hallo Hugo,

Waarom bij u Photostory 2023 erg traag is geworden, dat kan ik hiervandaan niet zien of bepalen. Maar het meerdere oorzaken hebben. Maar wat u zou kunnen proberen is het volgende. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden. Als dit niet het gewenste resultaat geeft, verwijder dan eens het Photostory.ini bestand. Deze wordt bij het opstarten weer automatisch aangemaakt.

Zie: Verborgen bestanden zichtbaar maken in Windows 10 | 11 (magix.info)

Bij herinstallatie worden uw MPH projectbestanden niet verwijderd of aangetast, mits u deze niet handmatig verwijderd hebt.

Om Photostory 2023 te verwijderen zie eens deze link: Photostory 2023 loopt om de haverklap vast! (magix.info)

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

njord.st schreef op 13.02.2024 om 13:23 uur

Dag Bol, bedankt dat was snel, ik ga ermee aan de slag.

henny-vreeswijk schreef op 19.02.2024 om 11:11 uur

Hallo Bol , mijn comp moest ik resetten naar de fabrieks instelling . Nu probeer ik mijn op 27 november aangekochte PH st de luxe 2024 te downloaden dat lukte maar nu herkent de registratie mijn produkt niet { div xx geprobeerd } wat H.Vreeswijk

Bol schreef op 19.02.2024 om 12:31 uur

@henny-vreeswijk

Hallo Henny,

Ga eens naar: Mijn account / Mijn Producten en klik op Uncheck en probeer het dan nog eens.

Zie ook eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-