Magix Niet bereikbaar per telefoon en e-mail

avranken16 schreef op 24.08.2010 om 14:13 uur

Al een week lang iedere dag bellen en nog niemand aan de lijn helaas is het druk???wordt er gezegd aan de lijn ) (Kosten ± 40 euro.

 

Van een oud medewerker van  Magix gehoord dat er opzettelijk lang wordt gewacht met beantwoorden.

 

Tel uit 100 menssen a 10 tot 20 min. in de wacht stand a 0,80 euro cent per min.dat is een flink bedrag.

 

Ook per e-mail komt maar geen bericht.

 

Het probleem is dat ik al vanaf 28 maart niet mijn video de luxe 16 premium kan registreren.

 

De video zaak waar ik hem gekocht heb heeft dit video program ook geinstaleerd met zijn e-mail dus niet mijn e-mail ik  probeer zoals hier boven te lezen is daar een oplossing voor te vinden, maar ik krijg niemand van MAGIX te pakken.

 

Wat moet ik nog meer doen om ze te bereiken? nog meer bellen ???

 

Alvast bedankt.

 

Gr. Ton Vranken

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.08.2010 om 14:31 uur

Hallo Ton,

Dat is allemaal heel vervelend. Vorige week heb ik zelf VDL opnieuw geïnstalleerd en contact gehad
met de Magix-site. Dat ging prima.

Misschien is het herinstalleren de moeite waard. Succes.

RiViS schreef op 24.08.2010 om 16:59 uur

Hallo Ton,

 

Uit je beschrijving krijg ik de indruk dat de registratie al heeft plaats gevonden, maar dan met de e-mail van de leverancier. In zo'n geval zou ik weer naar die leverancier gaan en die moet dan proberen in de registratie-gegevens bij Magix de juiste correcties te doen. Hopelijk weten ze nog welke naam/e-mail daar toen zijn ingevuld.

 

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 24.08.2010 om 17:33 uur

Beste,

om te beginnen een rare opmerking dat een oud medewerker u dit verteld( extra lang de lijn bezet houden).

Dan is het zo als een medewerker van een videozaak uw programma heeft geinstalleerd op zijn Pc met zijn email adres kan u het niet meer gebruiken via een ander email adres( max op 3 Pc onder 1 email adres),

Zo het beste is naar de detaillist terug te gaan en hem verzoeken contact op te nemen met Magix en het recht laten zetten. zij hebben namelijk wel een directe lijn met Magix.

en wat betreft € 40,00 verbel kosten, waar heeft u dan naar toe gebeld, de support lijn in Duitsland wordt 9 van de 10 keer beantwoord  € 00,90 per minuut,

De nederlandse klantenservice heeft geen  extra kosten lijn,

veel succes.

mi-bo Team.