Magix Music Maker 2022 Premium Edition - Windows 11 - GEEN GELUID

sharan-Kandhai schreef op 22.01.2022 om 15:42 uur

Ik had MMM premium Edition 2022 op mijn vorige laptop (Lenovo) met Windows 10 en nooit problemen gehad. Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht (Lenovo) met Windows 11. Ik heb eerst mijn Magix Movie Maker Pro Premium geinstalleerd en alles verliep perfect en alles werkt ook naar behoren.

Nu wou ik mijn MMM 16 installeren maar dat kon niet op Windows 11. Geen probleem aangezien ook MMM 2022 Premium heb. Van mijn account gedownload en geinstalleerd.

Nu kan ik mp3 bestanden erin laden natuurlijk en dat lukt ook maar als ik het afspeel (om te bewerken) dan hoor ik helemaal niks. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan iemand mij helpen?

Dank,

Sharan

Reacties

mi-bo schreef op 22.01.2022 om 16:12 uur

@sharan-Kandhai

Beste Sharan.

Zelf werk ik nog niet met Windows11.

Misschien een optie,

start (windows) instellingen , audio, laat Windows 11 daar een oplossing zoeken.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 22.01.2022 om 16:57 uur

@sharan-Kandhai

Hallo Sharan,

Misschien staat de Audioweergaven niet goed ingesteld. Doe eens dit:

  • start MMM versie30.0.4.44
  • ga naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen (sneltoets P)
  • klik op het tabblad Audio / Midi
  • klik op Geavanceerd.... bij Audioweergave - Magix Low Latency 2016 out (1+2)
  • zet klik hier de juiste WDM Device aan sluit het venster X
  • klik op daarna op OK

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-