"Na het uitvoeren van beeldstabilisatie loopt magix 2013 premium vast, er is niets meer me te doen, zelfs afsluiten doet het niet. Via taakbeheer kan ik dan het programma afsluiten en opnieuw"
Wat zijn de specs van uw pc? Voert u regelmatig onderhoud van de pc uit? Waaruit bestaat het beeldmateriaal (SD of HD? AVCHD?) Wat zijn uw projectsettings? Wat is de speelduur van de clip waarop u de stabilizer toepast? Gebruikt u de Magix stabilizer of die van Mercalli?
De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD schijf C voor windows, Magix en Norton en 1 tb D schijf voor de data. Andere bewerkingen worden op deze PC niet gedaan
Windows 7 64 bit
Heeft Intel core (TM) i7 920 2.67 ghz, 12 g ram geheugen, Videokaart GeForce GTX 480 2 g intern geheugen
Is nog maar een 1/2 jaar oud en regelmatig onderhouden
Voormalige gebruiker
schreef op 23.10.2012 om 10:51 uur
Hallo Gerard,
Aan je configuratie kan het niet liggen. Heb je na de installatie van magix 2013 al geactualiseerd (geupdate). Is dit eenmalig of komt dit meer voor? Wanneer dat zo is dan krijg je bij het opnieuw opstarten van Magix een keuze om deze foutmelding naar Magix te sturen, maar je ook zelf bekijken wat deze foutmelding inhoud. Kan je deze foutmelding omschrijven.
Loopt continu vast ook bij andere films, omdat Magix via taakneheer wordt afgesloten krijg ik geen foutmelding dus kan niets opsturen danwek bekijken. Uiteraard is mijn versie volledig geupdated.
Voormalige gebruiker
schreef op 25.10.2012 om 14:32 uur
Beste,
Bij het afsluiten via taakbeheer krijg je geen foutmeldingen. Ik bedoel, wanneer je, nadat je computer weer is opgestart en dan Magix opstart, dan komt het programma met de mededeling het programma is niet correct afgesloten. Je krijg dan een keuze. Je kan de foutmelding doorsturen naar Magix of inzien. Doe dit laatste.
Ben je zeker dat magix vast loopt? Beeldstabilisatie met de stabilisator van Magix kan (zeer) lang duren en kan de indruk geven dat de boel vast gelopen is. Velen zijn om deze reden overgeschakeld naar Mercalli. Dat dit programma gratis bijgeleverd werd met de vdl17 zal daar ook toe bijgedragen hebben. Spijtig voor mezelf, ik had het toen reeds gekocht en het is niet zo goedkoop..
de gedachte had ik ook, dus heb ik hem een aantal uren niet meer aangeraakt, normaal duurt het enkele seconden om een stukje film van 8 seconden te berekenen, zie de specs van de comp.