Magix loopt vast

GSDRIVER schreef op 06.09.2014 om 11:07 uur

Mijn Magix deluxe 2014Premium loopt regelmatig vast tijdens een bewerking, mij systeem is Intel core I7 met 10 GB geheugen,Nvidia Gforce GT640 met 4GB video geheugen (windows 7-32Bit), Mijn versie 13.0.5.4(udtp) Alle updates zijn reeds uitgevoerd. Hoe kan ik dit verhelpen want zo is het geen fun om met dit programma te werken.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 06.09.2014 om 11:43 uur

Beste,

Ik denk dat dit een wisselwerking is tussen Windows 7-32bits en VDL 2014.

Heeft u al uw al eens uw computer opgeschoond met bv. het gratis programma "CCleaner" ?

U kunt ook een herstel uitvoeren, leg de de DVD van VDL 2014 in de lade en kies voor herstel.

De configuratie van u computer is voldoende om het programma goed te kunnen laten draaien. Echter een Windows 32bits gebruikt maar MAX 4gb geheugen. Als u de 10gb geheugen wilt gebruiken zou u moeten overwegen om over te gaan op een Windows versie met 64bits ondersteuning. Echter VDL 2014 is een 32bits programma en nooit meer dan 4gb aangeheugen gebruiken.

Succes,

Rob

GSDRIVER schreef op 06.09.2014 om 11:52 uur

Hoi Rob,

Alvast bedankt voor de snelle reply, Ik weet dat mijn wind. slechts 4 gb gebruikt maar dwz dat ik geheugen genoeg heb. Mijn pc is relatief nieuw en clean.Het is niet mijn eerste versie van Magix en telkens heb ik hetzelfde probleem ook op andere computers.Dus aan de pc ligt het alvast niet volgens mij? Upgraden heeft totaal geen zin daar ik dti in het verleden al meerdere keren gedaan heb, kortom hoe kan ik dit verhelpen?

Voormalige gebruiker schreef op 06.09.2014 om 22:55 uur

Beste,

Ik gebruik al vanaf 2005 Magix programma's. Natuurlijk heb ik ook wel meer dan eens gehad dat het programma niet doet wat het moet doen. Echter het was voor 90% te wijten aan verkeerde handelingen mijnerzijds. Met VDL 2014 heb ik de vastlopers nog niet gehad zoals u ze omschrijft. Het kan zijn dat er conflict zit tussen een programma en VDL 2014. Ik heb eens gehad dat VDL 2013 niet meer werkte. Ben er achtergekomen dat NERO de boosdoener was. Nero gedeinstalleerd en het probleem was verholpen.

Succes met het zoeken naar de oplossing.

Rob