Magix looopt vast bij branden van dvd

sberendsen schreef op 22.06.2012 om 20:00 uur

Ik heb een computer hp touchsmart slecht één maand oud. Op de computer staat windows 7 home. Helemaal up to date. Op de computer heb ik het programma MAGix vedeo deluxe MX geinstalleerd en de update gedraait. Als ik mijn project naar een dvd wil branden dan loopt het programma na 1,5 minuten vast, wordt afgesloten en start opnieuw op. Heel vervelend.

Ik heb magix op mijn laptop geinstalleerd (dell xps ook één maand oud), ook windows 7 home en helemaal up to date. Project opnieuw gemaakt, maar wederom bij het branden van de dvd loopt magix vast, wordt afgesloten en opnieuw opgestart.

Dus helaas geen dvd.

ik kan het wel exporteren naar mpeg 4, dat gaat wel goed. maar moet via ander programma dvd gaan branden. Dit gaat ten koste van de kwaliteit en is omslachtig.

Hiervoor gebruikte ik magix deluxe 16 premium, maar dan krijg ik hetzelfde probleem. Op mijn oude computer met xp had ik dit probleem niet.

Wie kan me helpen!!!!!!!

Reacties

mi-bo schreef op 23.06.2012 om 12:58 uur

Beste, vermoedelijk heeft U als Administrator het product geïnstalleerd.
Zo ja, start Magix op als administrator project hierin laden, en dan branden.
U heeft ook U geactiveerd, anders werkt het programma ook niet,
succes.

sberendsen schreef op 24.06.2012 om 09:52 uur

beste mi-bo,

Bedankt voor de reactie.

Op mijn computers heb ik maar één account en dit is een administrator account, dus volgens mij kan dit het probleem niet zijn. Magix heb ik geactiveer/geregistreerd en geupdate, dus hier kan het ook niet liggen......

Het is me inmiddels wel één keer gelukt een dvd-branden, na veel pogingen.

Bij nieuw test-project was het weer instabiel en had ik weer hetzelfde probleem.....

Stephan

jarno84 schreef op 24.06.2012 om 11:51 uur

Helaas heb ik dit probleem ook (gehad) maar dan met VDL 16.
Bij mij leken de problemen te komen nadat ik een windows update had gedaan.

Na een systeemherstel werkte alles weer, misschien helpt het?

start ->bureauaccessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel

sberendsen schreef op 24.06.2012 om 12:03 uur

Beste Jarno Goedkoop,

Bedankt voor je reaktie. Ik heb VDL 16 ook op mijn computer staan en deze geeft het zelfde probleem. De updates zijn toch ook nodig voor andere programma's? Gaat dit op den duur weer geen nieuwe problemen voor andere programma's opleveren?

Bij xp had ik het probleem niet. Als dit een windows 7 probleem is dan moet er toch een grote groep gebruikers last van hebben........

Stephan

jarno84 schreef op 24.06.2012 om 12:26 uur

Dat lijkt mij ook, maar nadat ik de laatste update verwijderd had was het probleem verhoplen.

Hierna heb ik weer alle updates laten instaleren door windows, zonder problemen.
De verwijderde update vind windows vanzelf wel weer.

Probeer het maar, misschien werkt het?