magix hub storing?

Therecia-Venema schreef op 27.12.2024 om 15:05 uur

Ik heb gisteren en vandaag geprobeerd om videoclips te downloaden van de magix hub stockinhoud. Het eerste filmpje dat ik selecteer gaat goed. Dan wil ik nog eentje bekijken en dan blijft het maar bij laden maar er wordt niets getoond. dit was voorheen niet zo. Kan er een storing zijn en hoe meldt ik dat dan?

Reacties

Bol schreef op 27.12.2024 om 19:30 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Om uw probleem op te lossen zie: https://www.magix.info/nl/forum/ai-tekst-naar-spraak--1341189/#ca1948821

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 31.12.2024 om 17:15 uur

hallo, ik heb die Ebview map verwijderd maar het probleem is niet opgelost. Ik kan 1 videoclip selecteren en bekijken. wanneer ik dan een andere wil bekijken dan opent die niet. de streepjes ( soort van zandloper) blijven maar op en neer gaan alsof het aan het zoeken is.

Bol schreef op 31.12.2024 om 18:16 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Hebt u de wel de juiste map verwijderd? U schrijft dat u de Ebview map hebt verwijderd en niet de EBWebView map.

Fijne Jaarwisseling,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 31.12.2024 om 18:43 uur

Ja ik heb de juiste map verwijderd. Heb de naam verkeerd aan je geschreven.

Therecia-Venema schreef op 31.12.2024 om 18:48 uur

Voorheen had ik nooit problemen, kon zo 20 clips achter elkaar downloaden. Nu kan ik er een bekijken en dan wil het niet meer. En ik heb genoeg krediet.