heb een activeringscode gekregen, voor magix fotomanger 9, moet deze zonder verbindingsstreepje invoeren, maar krijg de code met geen mogelijkheid zonder verbindingssteepjes ingevoerd!
Na ieder groepje van 4 tekens verschijnt automatisch een verbindingsstreepje, daarom bedoelt Magix dat je zelf geen verb.streepje moet invoeren, want dan komen er 2 achter elkaar. Dus alleen de groepjes van 4 tekens typen, dan komt het goed.
Op jullie vraag of alles naar tevredenheid is, is het antwoord: nee, heb het programma er maar weer afgegooid, de code werkt niet,
wil het nog weleens proberen, maar wanneer ik het gratisprogramma download, installeer en de code kopieert en in het vakje zet, gebeurt er niets, klik ik op enter, dan krijg ik als antwoord, dat activering mislukt is....
groetjes
Bets
Hallo Bets,
Na ieder groepje van 4 tekens verschijnt automatisch een verbindingsstreepje, daarom bedoelt Magix dat je zelf geen verb.streepje moet invoeren, want dan komen er 2 achter elkaar. Dus alleen de groepjes van 4 tekens typen, dan komt het goed.