Magix Foto's op CD & DVD 8 deLuxe acualiseren, dus updaten lukt niet. Gesteld wordt dat Magic Foto's op CD & DVD niet op mijn systeem gevonden kon worden, terwijl ik de updat vanuit het geinstalleerde programma heb opgestart. Wat nu.??????

tvandew schreef op 16.11.2009 om 17:35 uur
Ik wil mijn versie van Foto's op CD & DVD deLuxe updaten via het programma zelf. Het gaat een heel eind goed maar tegen het einde krijg ik de melding: De volgende fout is opgetreden:
"MAGIX Foto's op CD &DVD 8 kon in uw systeem niet gevonden worden. Installeer aub MAGIX Foto's op CD & DVD 8 van de originele programma CD. De installatie werd beëindigd". 
Ik heb het programma opnieuw geinstalleerd van de originele CD met hetzelfde resultaat. Hij kan voor de updat het programma niet vinden op mijn computer. Wat nu?????

Ton van de Weerd

Reacties

Wverbist schreef op 16.11.2009 om 19:17 uur
Ik wil hierbij melden dat ik hetzelfde probleem ervaan op mijn twee PC's waar ik op beide een  originele versie van Magix Foto's op CD & DVD 8 deLuxe heb draaien . Een ervan is een desktop, de andere een laptop; Beide draaien onder Windows XP operating system .

Ik kreeg bij het opstarten van de Magix applicatie voor beide systemen dezelfde melding(en) als in bovenstaande mail aangemeld .
De update-software werd blijkbaar correct gedownload, doch wanneer de effectieve installatie wil opstarten  krijg ik de identieke melding :

De volgende fout is opgetreden:
"MAGIX Foto's op CD &DVD 8 kon in uw systeem niet gevonden worden. Installeer aub MAGIX Foto's op CD & DVD 8 van de originele programma CD. De installatie werd beëindigd". 

ook van mij dus de vraag WAT NU ?

Dank voor support !
W. Verbist
RiViS schreef op 16.11.2009 om 19:19 uur
Hallo Ton,
Je bent niet de enige met dit probleem.
Zie mijn antwoord van 15/11:
http://www.magix.info/nl/voer-hier-uw-vraag-uw-zoekbegrip-in-programma.knowledge.50837.html

groet,
Rijk