Reacties

magixagent schreef op 25.10.2011 om 13:40 uur

U heeft bij het installeren de eerste keer van Magix een code gekregen die u moest activeren,

 anders werkt het brand programma namelijk niet.

Stuur een mail naar zij kunnen zien of U geregistreerd staat en kunnen u de nieuwe activering code toe sturen.

toevallig iets gedownload in de tussen tijd, ga naar systeem herstel. zoek de tijd op dat het wel goed werkte, en dan moet het weer werken

succes met het mooie Magix product

rienanthonissen schreef op 25.10.2011 om 13:59 uur

Ik gebruik dit programma al meer dan een jaar en heb al diverse DVD's gemaakt zonder enig probleem. De storing doet zich pas sinds enkele dagen voor. Ik heb 's morgens nog een DVD met deel 1 afgewerkt en gebrand en 's-avonds liep het programma vast!

rienanthonissen schreef op 01.11.2011 om 18:43 uur

De reactie die ik van Magix-agent kreeg helpt mij niets verder! Magix-agent gaat er geheel aan voorbij dat ik het programma al meer dan anderhalf jaar frequent heb gebruikt en diverse fotoshows op DVD heb gemaakt.

De problemen waarvoor ik hulp heb gevraagd zijn van zeer recente datum. Ook de adviezen van de helpdesk van Magix (opnieuw installeren en de comptabiliteit instellen op Windows Vista SP 2 heeft géén oplossing gegeven.

Is er werkelijk niemand die (na eerst de vraag goed gelezen te hebben) een oplossing weet?

Zelfs de downloadversie van Foto's op CD en DVD 10 De Luxe liep meteen vast!

magixagent schreef op 01.11.2011 om 18:50 uur

Gezien wij wel lezen en dat alles niet zonder meer voorbij gaat,want als freaken willen wij graag er voor proberen te zorgen dat magix gebruikers. met hun hobby verder kunnen

heeft u al geprobeerd via bestand,instellingen, programma instellingen terug zetten naar beginwaarde.

gr

rienanthonissen schreef op 02.11.2011 om 22:39 uur

Ik heb inderdaad geprobeerd via systeemherstel de storing te verhelpen. Ik heb zelfs het systeem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. ook heb ik de trial downloadversies geprobeerd van de Foto's op DC en DVD 10 en 10 De Luxe. Ook die programma's lopen vast...

Via de helpdesk van Dell heb ik enkele drivers ge-update. Telkens weer herstarten etc.

Diverse malen het programma van de PC verwijderd en na herstarten opnieuw geïnstalleerd. Niets werkt! Ik word er moedeloos van. Als zelfs de downloadversies niet willen werken weet ik het niet meer ......

Ik ben zeer geïnteresseerd in een weg naar een oplossing want ik heb nog diverse projecten op stapel en die moeten nu noodgedwongen blijven liggen!