Magix foto en dvd mx - ik laad slideshow met 75 fotos 690 mb , als ik deze op dvd brand , stop deze op 17 fotos en 28 mb

drtradirom1 schreef op 27.04.2012 om 16:14 uur

Magix fotos en dvd mx - heb slideshow opgeladen met 75 fotos 690 mb , als ik deze op dvd brand , stopt deze

na 17 fotos en 28 mb - al 8 pogingen , 8 dvds onbruikbaar - kan ook de slidehow niet naar andere map overbrengen om met ander programa ( nero ) te branden - is deze eerste keer dat een magix programma mij tegenvalt

hardware :Intel (R) Core (TM) 2 quad CPU Q 6600@ 2.4 GHZ

brander : optiarc dvdrw AD-7191a  NVDIA Geforce 8600GT

Microsoft Windows XP Professional 2002 servoce pack 3

Reacties

mi-bo schreef op 27.04.2012 om 19:04 uur

Een vreemde vraag, is dit programma wel geactiveerd en geregistreerd bij Magix.

Gezien U met Windows XP werkt zou het best kunnen dat Nero het probleem is,

gr

drtradirom1 schreef op 28.04.2012 om 12:43 uur

Dank U voor het antwoord. Maar er is meer. Als ik click op branden - disk selectie ( DVD ) - n°3 brandproces / video encoding starten ( capaciteits weergave 662 MB / 4489 MB ) als ik klien op de rode icoon om te branden , verschijnt volgend venster : VTS_01_1.VOB wilt U het bestand voor de film " ( huwelijksfotos op slideshow ) gebuikjen ?

dan moet men aan vincken : of hoofdmenu en hoofdstukgegevens opnieuw schrijven ( ? ) of film menu en navigatiestructuur opnieuw schrijven ( ? ) daarna moet men selecteren alles encoderen / encoderen / gebruiken / alles gebruiken / annuleren  wat voor mij ook niet duidelijk is )

als ik hierna weer click op het rode brand icoon , verschijnt INFORMATIE - COMPLEET PROCES stap voor stap

echter stap 1 , 2 en 3 wordt niet aangetoont / ge-activeerd , stap 4 verschijnt eventjes  maar het is alleen stap 5

die reageert , met het bekende gevolg van slechts 28 MB te laden , daarna stopt de slide-show op de dvd.

Ik had hiervoor een trial versie opgeladen en die deed hetzelfde - nu met het origineel gekochte magix

programa en geactiveerd met de code , gebeurd weer hetzlelfde.

XP en Nero . Ik heb al 4 andere magix programas waarvan ik voa Nero brand zonder conflict.

Waarom staat dit fotos in dvd mx mij niet toe om via nero te branden ?

Met dank voor uitleg en oplossing.