Magix film op dvd werkt niet

ljoo schreef op 04.08.2009 om 10:51 uur
Ik heb onlangs Magix Film op DVD 7 gekocht met een USB stick om analoge videosignalen om te zetten naar digitale. De installatie van de software lukt maar het duurt ruim een minuut vooraleer het installatieprogramma werkelijk van start gaat. Vervolgens probeer ik de USB stick te installeren. Volgens de handleiding mag de stick niet verbonden zijn met de computer op het moment dat je de installatie uitvoert, maar als je dat doet komt het installatieprogramma met de mededeling dat het apparaat niet gevonden wordt. Steek je de USB stick in, dan krijg je van Windows de melding dat nieuwe hardware gevonden wordt. Vervolgens heb ik de driver van op de cd laten installeren en die eindig met de melding dat een bestand niet gevonden is en de hardware wordt niet geïnstalleerd. Wie kan me helpen? Ludo

Reacties

mi-bo schreef op 05.08.2009 om 14:29 uur
Beste, er zijn 2 veschillende sticks door Magix uitgebracht, een zwarte, en een rood\witte.
heeft u de zwarte, installeerd eerst film op cd & dvd7\8 en na opstarten installeerd u de usb drive te vinden via verkenner op de cd, heeft u windows xp met sp 3, dan moet u via magix.net download de patch voor sp 3 uploaden, en installeren.
dan usb aan sluiten op pc, en dan moet alles werken.
de rood\witte als volgt, eerst dvd7 installeren, daarna usb aansluiten op PC, dan usb drive installeren, en dan moet deze werken, mvrgrmi-bo
mi-bo schreef op 05.08.2009 om 15:04 uur
wil je graag een anwoord geven maar je email is niet correct, gr mi.bo