magix een waardeloos product voor zoveel geld

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 15:05 uur

ik heb video deluxe 2016 premium en elke keer stopt het systeem met dat magix opnieuw opstart en dan ben ik film plus storyboard terug.

magix is niet te bereiken voordat ze nog meer geld van je krijgen.

ik raad het niemand aan.

zij zijn er zeker niet voor de consument maar alleen voor een eigen zakken te vullen en oplossingen ho maar.

een zeer ontevreden klant.

heb dit product nu een jaar en nog geen film kunnen maken.

m.v.g.

jan

Reacties

j.schonewille schreef op 17.01.2017 om 16:17 uur

Hr Koolhaas,

Je heb de toon gezet.

Nou ik ben maar een amateurtje op dit gebied, maar heb al veel baat bij dit forum gehad.

En blij met die mensen die ons met raad en daad bij staan.

Maar ik denk dat je woordkeuze je niet veel zal helpen.

Ik geniet nog steeds van Magix.

Jan Schonewille

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 16:19 uur

Ik heb het niet over dit forum maar over de opstelling van magix zelf.

eerst nog meer dokken en dan word je pas geholpen

mi-bo schreef op 17.01.2017 om 17:28 uur

Beste Jan - Koolhaas,

als moderator & MAGIXagent wil ik via deze weg vragen wat precies Uw probleem is, het kan via het Forum, maar een mail sturen naar mi-bo@magix.info kan uiteraard ook, en misschien kan of kunnen we er voor zorgen dat U met plezier verder kan gaan met Uw hobby met het mooie MAGIX product .

Gr

Michael

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 17:34 uur

Z

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 17:37 uur

Elke keer als ik 5 minuten bezig bent dan geeft magix aan dat er een probleem is en sluit dan zelf af.

als hij dan weer opstart dan is het storyboard verdwenen en waar ik mee bezig ben is dan verdwenen.

ik vind het zeer vervelend dat er geen hulplijn is om je vraag te kunnen stellen.

jan koolhaas

mi-bo schreef op 17.01.2017 om 17:53 uur

Jan, mag ik voor U de hulp lijn zijn, ik woon niet in de buurt van Nieuw Vennep maar stuur een mail naar mi-bo@magix.info en Ik geef U mijn telefoonnummer en misschien komen we dan tot een goede oplossing. ik wacht Uw mail af

gr

Michael

jan-koolhaas schreef op 18.01.2017 om 10:01 uur

Soms ben je zo gefrustreerd als dingen niet lukken dat je ook wel eens te snel reageerd.

ik ben zo iemand.

na mijn reactie over een slecht software van magix was mijn lontje wel erg kort.

al blijf ik erbij dat de bereikbaarheid van magix niet optimaal is en er geen of slecht te vinden hulplijn is maar na de handreiking van Michael gisteren er voor mij al veel duidelijk is geworden met extra update van software etc.

mijn excuus voor deze zeer onsportieve reactie als het gaat om mijn mail en mijn waardering voor mensen die belangeloos hun tel. Nr. Beschikbaar stellen voor vragen.

ik ga wel op zoek naar verenigingen of hobbyclubs in de buurt voor video bewerking.

of is er iemand van dit forum die weet of er cursussen gegeven worden voor het product van magix.

ik zou er graag meer van willen leren en vind een stukje rijden ervoor geen probleem.

nogmaals ik ga weer met frisse moed en opnieuw beginnen met mijn nieuwe hobby en hou u op de hoogte.

m.v.g.

jan koolhaas

avranken16 schreef op 18.01.2017 om 10:27 uur

Beste Jan,

Ik begrijp je 100 procent, ik heb heel veel producten van Magix en vindt het soms zeer vervelend dat je niemand telefonisch kan bereiken voor een kleine vraag, je krijgt alleen een robot stem.

Bij KPN- ZIGGO- MIcrosoft enz. kan dat wel en ze bellen je ook nog zelfs terug.

Het zou een droom zijn dat dit ook bij Magix kon.(zonder te betalen)

Je kunt dan wel mailen met het Magix forum en je krijg wel antwoord, maar dat duurt dikwijls dagen.

Ik heb ook iets aan de hand ik wil mijn Magix programma's op een nieuwe pc installeren, ik heb van alle programma's een DVD en ze staan ook geregistreerd bij Magix, ik krijg ze wel op mijn nieuwe pc maar de code van ieder program kan ik die wel overnemen? en hoe?.

Het zou toch fijn zijn dat je even live kon bellen nu ben ik al dagen aan het lezen en aan het mailen maar het is niet echt duidelijk het leest wel logisch maar in de praktijk lukt dit anders.

Ik wens je nog veel plezier met je mooie hobby en het zal je wel gaan lukken.

Vriendelijke groeten T. Vranken

jan-koolhaas schreef op 18.01.2017 om 10:40 uur

Michael , dankjewel voor de e links die je gestuurd hebt.

ik ga er vanavond mee aan de slag.

m.v.g

jan

en nogmaals bedankt.

Voormalige gebruiker schreef op 18.01.2017 om 14:21 uur

Beste Ton,

Je moet een onderscheid maken tussen Magix-support en Magix-Forum.

1. Magix-support kan je altijd, via een email, een vraag stellen.
  2. https://support2.magix.com/customer/index.php
  3. Zie ook: http://www.magix.com/nl/support/technische-ondersteuning/

Op het Magix-Forum worden de vragen meestal binnen 24 uur beantwoord door een forumlid, niet door Magix-support. Er zijn ook vragen, die wij als forumleden niet kunnen oplossen en zal je deze moeten voorleggen aan Magix-support. Dat er forumleden zijn die hun telefoonnummer en e-mailadres geven is te waarderen, maar mag niet gezien worden als een vervanging van Magix-Support. Magix neem geen enkele verantwoording, als er iets mis gaat tussen u en het forumlid. Alles wat je doet met de antwoorden, die wij als forumleden geven is voor eigen risico.

Nu het antwoord op je directe vraag. De serienummers kan je vinden op de Magixsite / Mij Account. Ga naar:

1. http://www.magix.com/nl/ en klik op het poppetjes rechtsboven
  2. Log hier met je inlog gegevens en klik op volgende
  3. Klik op mijn producten
  4. Hier staan alle geregistreerde programma's inclusief Serienummers.

Succes,

Rob

jan-koolhaas schreef op 18.01.2017 om 15:08 uur

Bedankt rob , ik ga aan de slag

Kees-Haremaker schreef op 20.01.2017 om 16:00 uur

Soms ben je zo gefrustreerd als dingen niet lukken dat je ook wel eens te snel reageerd.

ik ben zo iemand.

na mijn reactie over een slecht software van magix was mijn lontje wel erg kort.

al blijf ik erbij dat de bereikbaarheid van magix niet optimaal is en er geen of slecht te vinden hulplijn is maar na de handreiking van Michael gisteren er voor mij al veel duidelijk is geworden met extra update van software etc.

mijn excuus voor deze zeer onsportieve reactie als het gaat om mijn mail en mijn waardering voor mensen die belangeloos hun tel. Nr. Beschikbaar stellen voor vragen.

ik ga wel op zoek naar verenigingen of hobbyclubs in de buurt voor video bewerking.

of is er iemand van dit forum die weet of er cursussen gegeven worden voor het product van magix.

ik zou er graag meer van willen leren en vind een stukje rijden ervoor geen probleem.

nogmaals ik ga weer met frisse moed en opnieuw beginnen met mijn nieuwe hobby en hou u op de hoogte.

m.v.g.

jan koolhaas

Hallo Jan Koolhaas, er zijn binnenkort in Leeuwarden drie dinsdagmiddagen een cursus in drie delen te beginnen op dinsdag 24-01, 31-01 & 07-02 info een e-mailtje sturen naar epostdima@gmail.com