magix een waardeloos product voor zoveel geld

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 15:05 uur

ik heb video deluxe 2016 premium en elke keer stopt het systeem met dat magix opnieuw opstart en dan ben ik film plus storyboard terug.

magix is niet te bereiken voordat ze nog meer geld van je krijgen.

ik raad het niemand aan.

zij zijn er zeker niet voor de consument maar alleen voor een eigen zakken te vullen en oplossingen ho maar.

een zeer ontevreden klant.

heb dit product nu een jaar en nog geen film kunnen maken.

m.v.g.

jan

Reacties

j.schonewille schreef op 17.01.2017 om 16:17 uur

Hr Koolhaas,

Je heb de toon gezet.

Nou ik ben maar een amateurtje op dit gebied, maar heb al veel baat bij dit forum gehad.

En blij met die mensen die ons met raad en daad bij staan.

Maar ik denk dat je woordkeuze je niet veel zal helpen.

Ik geniet nog steeds van Magix.

Jan Schonewille

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 16:19 uur

Ik heb het niet over dit forum maar over de opstelling van magix zelf.

eerst nog meer dokken en dan word je pas geholpen

mi-bo schreef op 17.01.2017 om 17:28 uur

Beste Jan - Koolhaas,

als moderator & MAGIXagent wil ik via deze weg vragen wat precies Uw probleem is, het kan via het Forum, maar een mail sturen naar mi-bo@magix.info kan uiteraard ook, en misschien kan of kunnen we er voor zorgen dat U met plezier verder kan gaan met Uw hobby met het mooie MAGIX product .

Gr

Michael

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 17:34 uur

Z

jan-koolhaas schreef op 17.01.2017 om 17:37 uur

Elke keer als ik 5 minuten bezig bent dan geeft magix aan dat er een probleem is en sluit dan zelf af.

als hij dan weer opstart dan is het storyboard verdwenen en waar ik mee bezig ben is dan verdwenen.

ik vind het zeer vervelend dat er geen hulplijn is om je vraag te kunnen stellen.

jan koolhaas

mi-bo schreef op 17.01.2017 om 17:53 uur