magix de luxe 15

huub3431 schreef op 09.01.2014 om 12:34 uur

ik krijg telkens de foutmelding

dvdmaker.dll versieconlict ik kan wel een film editen maar niet op dvd branden.

ik heb magixbernnroutin gedownload en geinstalleerd maar geen verschil het programma ziet geen dvd spelers er zitten er 2 in.

dvdmaker versieconflict dllav32.dll v 6.1.124 of hoger nodig  waar kan ik die vinden?

wie weet raad

grtn huub

Reacties

Videofilmen schreef op 09.01.2014 om 14:08 uur

Hallo Huub;

Dat zelfde euvel heb ik ook en wel bij vdl. studio 12.

wat ik ook probeerde het lukt niet, of dat een rare eigenschap is bij bepaalde versie's.

Heb nu Vdl versie 14, aar heb ik het nog niet geprobeerd, maar vraag wel as. zaterdag

op cursus over hoe en wat.

Groetjes Jos

Laatst gewijzigd door Videofilmen op 09.01.2014, 14:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Hallo ik zal me even nader voorstellen;

Ik ben Jos Geurts, en heb meerdere hobby's o.a. fotografie, alsook digitalevideo opnames

maken, en als ik zou moeten kiezen dan kies ik ook voor het laatste, want daar ligt dan toch

mijn hart. ik probeer dan ook bij elk evenment aanwezig te zijn, meld me wel eerst aan van te voren.

maar vaak krijg ik wel toestemming, maar niet altijd.

En dan vooral mijn kleinkinderen, dat is zoiets moois voor mij, en dan daarna  de montage dat vindt ik

ook echt super, maar dan moet wel alles correct werken. 

Voormalige gebruiker schreef op 09.01.2014 om 14:18 uur

Beste, hier de link om je probleem op te lossen.

http://windowstechies.com/nl/specific-dll/?t=1&k=dllav32.dll&m=p&u=&c=32921110230&lang=nl&gclid=CN_RiOuW8bsCFYZZ3godNWgADg

Cees

huub3431 schreef op 12.01.2014 om 20:03 uur

Hoi Cees;

Ik heb het gelezen. klinkt logich maar om het probleem op te lossen mag ik een programma downloaden en ik heb dat gedaan. etc paralogic health detector

maar eerst 39 euro betalen, en dan is het nog neit zeker dat het probleem is opgelost.

ik heb al meerdere van die programmas maar die helpen niet...

dus is dat de oplossing?

grtn huub

Voormalige gebruiker schreef op 13.01.2014 om 07:45 uur

Hoi Huub, ik wist niet dat het 39 euries kost, vind ik wel erg veel. Sorry, maar zelf heb ik dit hulpmiddel niet gebruikt. Dus kan ik je helaas niet vertellen of het daadwerkelijk helpt.

Cees