Magix courier biker

falcone498 schreef op 16.03.2013 om 12:48 uur

Ik stelde deze vraag al opt forum, ik zie echter dat er hier meer ""vraag- en antwoordverkeer" is dus ik vraag t hier nog een keertje.

Sinds kort heb ik de software Magix video de luxe 2013 premium. Tijdens het verkennen hiervan zag ik de volledige film vande fietsende koerier met eronder alle effecten in de tijdlijn. Ik heb me suf gezocht en kan hem helemaal niet meer vinden. Dit lijkt mij een steengoeie tutorial. Zie ik dit over t hoofd?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.03.2013 om 15:31 uur

Beste,

Ik denk dat u dit bedoeld.

1. Start het programma VDL 13 op.

2..Klik een bestaand project laden.

3. Open het project: "_Demo.mvp"

succes

Rob

falcone498 schreef op 16.03.2013 om 22:15 uur

YES!  Tanx,Rob. "bestaand project laden" heb ik niet maar wel "laatst geopende projecten" en daar verscheen de verwijzing achteraan: "C:\programdata\magix\videodeluxe\_demo\_demo.mvp

Staat dus gewoon op C:\ maar ook de zoekfunctie op mijn PC liet het afweten.

bobbiaan schreef op 17.03.2013 om 11:48 uur

Beste falcone498,

Dit "demo project" behoort volgens Magix bij het programma, daarom staat het in de map "program files van Windows" en raak je het normaal gesproken niet kwijt.  De projecten waarmee je aan het werk gaat, worden met de installatie van het programma gevraagd waar je die wil situeren m.a.w. b.v op een extrerne haarde schijf.

Bobbiaan

falcone498 schreef op 17.03.2013 om 15:03 uur

Hallo Bobbiaan,

Na het in elkaar zetten van wat simpele proeffilmpjes, wilde ik de fietsdemo noggis zien. Niet te vinden. Blijkt dus niet in de programmafiles van Windows te staan maar in de programmadata. De progfiles had ik al weer doorgespit en dacht ff niet meer aan de datafiles.

Op de HD van de PC heb ik een aparte partitie van 100GB gemaakt  voor probeerseltjes ed. Op de externe HD heb ik meer ruimte, doch deze is gekoppeld met een USB2.0 waarvan ik nog niet weet of deze verbinding, voor het filmwerk, probleemloos is.

bobbiaan schreef op 17.03.2013 om 17:50 uur

Hallo....,

Dat is geen enkel probleem om de data op de externe HD te zetten.

Mvg

Bobbiaan

falcone498 schreef op 17.03.2013 om 23:16 uur

Bobbiaan, bedankt, hoef ik dat niet meer te onderzoeken.

Groeten,

Aad, dus.