Reacties

Bol schreef op 12.03.2023 om 18:25 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Zet Photostory eens terug op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 13.03.2023 om 12:24 uur

hallo Rob

ik heb gedaan wat U me schreef

maar geen resultaat

ik kan nog steeds niets dowloaden

en is het normaal dat ik me iedere keer

terug moet inloggen

Bol schreef op 13.03.2023 om 12:34 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Hebt u nu wel weer klank uit Magix content? Het klopt, zodra u Magix Content verlaten hebt, moet u weer opnieuw inloggen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.03.2023, 12:44, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 13.03.2023 om 13:13 uur

nog steeds geen klank

Bol schreef op 13.03.2023 om 13:40 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Is uw Photostory versie een gekochte of een abonnement? Kan het zijn dat uw abonnement is verlopen? Als dat zo is, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 13.03.2023 om 13:44 uur

ik heb een abo verval datum 02/04/2023

Bol schreef op 13.03.2023 om 14:10 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Persoonlijk heb ik geen probleem om in te loggen bij Magix Content en kan ook gewoon een klank (audio) downloaden.

Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support. Vandaar mijn advies om contact op te nemen met Magix Support d.m.v. een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 13.03.2023 om 14:36 uur

heb een mail verstuurd

hoop op antwoord

Bol schreef op 13.03.2023 om 16:45 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Als het goed is, hebt u van Magix een mailtje terugontvangen met een ticketnummer. Laat het forum weten wat uiteindelijk bij u misgaat.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 13.03.2023 om 16:55 uur

Ge kunt maar 10 nummers per maand downloaden

Bol schreef op 14.03.2023 om 12:47 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u van Magix Support te horen hebt gekregen, dat u maar 10 nummer per maand kan downloaden en dat daarmee uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling.

Bij het aangaan van het abonnement op Photostory 2023 hebt u op 2 april 2022 een mailtje gekregen, waarin de spelregels van Magix Content is uitgelegd. Zo ook dat u per maand mar 10 stukken vanaf Magix Content gratis kan downloaden.

Zie: Nieuw in Photostory Deluxe 2023.

Ik ben nog wat dieper in deze materie gedoken en kwam erachter dat er weldegelijk wordt weergegeven hoeveel videocontent downloads er in een bepaalde maand nog beschikbaar zijn. Zie afbeelding. Het aantal kan verschillend zijn per afgesloten abonnement. In mijn geval Magix Pro X14

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 14.03.2023, 13:15, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 14.03.2023 om 14:22 uur

maar ik kan ook geen muziek meer beluisteren

of is dat ook normaal

als de 10 beurten op zijn

Bol schreef op 14.03.2023 om 16:22 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

....Maar ik kan ook geen muziek meer beluisteren of is dat ook normaal als de 10 beurten op zijn....

Waarom wilt u dat weten? U kunt toch geen audio- of videocontent deze maand meer downloaden. Persoonlijk heb ik zo'n vermoeden dat de audioweergaven (geluid) wordt uitgezet door Storyblocs waar de Magix Contents vandaan komen, zodat deze niet op een of ander manier kan worden opgenomen. Als u het precies wilt weten hoe het nu zit, neem dan wederom via een mail contact op met: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. Als de benzinetank van uw auto leeg is, dan rijdt die pas weer als u getankt hebt😉😃

Laatst gewijzigd door Bol op 14.03.2023, 17:28, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 14.03.2023 om 17:35 uur

Bedankt voor de info en hopelijk kan ik volgende maand weer verder

Nogmaals bedankt

Bol schreef op 14.03.2023 om 18:17 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Na 31 maart krijgt u, voor zover ik het kan beoordelen weer toegang tot Magix Content. Houdt er wel rekening mee, dat uw Photostory 2023 abonnement afloopt op 2 april 2023. Als u uw abonnement niet verlengt, dan werkt Photostory 2023 na 2 april helemaal niet meer!! Mijn advies verleng tijdig uw abonnement.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-