logo in beeld in video easy of video de luxe premium.

CJK schreef op 15.04.2019 om 17:19 uur

goeden middag.

ik wil wat filmpjes voor ons nieuwe YouTube kanaal produceren. daarbij wil ik ons logo links boven of rechts onder continu in beeld hebben. Kan ik dat doen met (het liefst video easy of anders video de luxe premium? en zo ja kan iemand mij vertellen hoe.

alvast bedankt

mvg Kees

Reacties

mi-bo schreef op 15.04.2019 om 18:05 uur

@CJK

Beste Kees,

hier en uitleg voor U gemaakt met MAGIX vdl Prem, met Video Easy gaat het niet te weinig sporen.

Mvg

Michael

mi-bo schreef op 15.04.2019 om 18:32 uur

@CJK

Beste Kees,

een aanvulling op info filmpje (Manises Airport) gezien het een JPG of PNG is kan het over de gehele lengte onder het pro filmpje gesleept worden.

Mvg

Michael

CJK schreef op 15.04.2019 om 19:07 uur

@mi-bo bedankt Michael. kom er nog niet helemaal uit. ik wil een logo met transparante achtergrond hebben. hiervoor heb ik een gif. maar als ik die plaats krijg ik een grijs opvulling om mijn ovale logo? staat er iet meer in de manual of zo?

mi-bo schreef op 15.04.2019 om 22:40 uur

@CJK

Beste Kees,

Heeft U al een poging gedaan om het te bewerken met Chroma Key. Via deze optie is veel te beïnvloeden.

via deze optie is veel te beïnvloeden

Mvg

Michael

CJK schreef op 15.04.2019 om 22:48 uur

@mi-bo , hoi Michael. ik ben nog even aan het stoeien geweest. en als ik eerst in photo elements de achtergrond verwijder en dan opsla als ping kan ik een vrij staand logo plaatsen. nu nog knip en plak werk met de filmpjes. met video easy ging dat wat makkelijker. maar het komt wel. wil proberen eerst iets simpels te maken in video easy. dan opslaan en weer laden in video de luxe om het logo er in te plaatsen. zou moeten kunnen volgens de wet van Bartje. nogmaals bedankt.

mi-bo schreef op 15.04.2019 om 23:03 uur

@CJK

Beste Kees,

Dank voor Uw feedback.

veel succes en goede zaken met de mooie zomer in vooruitzicht.

Mvg

Michael

Bol schreef op 15.04.2019 om 23:43 uur

Hallo Kees,

Een gif bestand moet je niet naar een jpg of png bestand omzetten. Ik kan een gif bestand zondermeer op de tijdlijn onder de filmfragmenten van VDL 2019 premium zetten. Deze kan je dan met "Effecten - positie/grootte" op de gewenste grootte maken en je logo op de juiste positie in de film zetten. Activeer je logo.gif en sleep deze geheel onder je film.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 16.04.2019 om 08:29 uur

Hallo Kees @CJK je kan ook een logo onder je film zetten en dan het spoor wat groter maken door links de onderkant van het spoor met de linkermuisknop naar onder te trekken dan wordt het spoor breder en kan je nauwkeuriger de instelling maken zie de plaatjes

Succes

Mvg andere Kees CJH

CJK schreef op 16.04.2019 om 10:02 uur

@Bol ik heb geen gif omgezet naar ping of jpg. maar een gif die ik had gaf een grijze achtergrond. dus niet vrijstaand.toen heb ik de jpg van het zelfde plaatje vrijstaand gemaakt en opgeslagen als ping. toen werkte het wel

Bol schreef op 16.04.2019 om 10:48 uur

Hallo Kees,

Klopt, als je het zelfde plaatje (logo) maakt als een jpg bestand, dan kan je deze gelijk op de tijdlijn van VDL zetten en bewerken. Dus je hoeft deze niet als een ping bestand op te slaan.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.04.2019 om 14:20 uur

@CJK

Beste Kees,

15-04-2019 om 22:40 uur schreef ik het over werken met Chroma Key in MAGIX vdl .

hier 2 voorbeelden i.v.m. logo.

hier is de logo niet transparant.

met deze optie is de logo wel transparant.

Mvg

Michael