Logo

Jozo schreef op 27.12.2019 om 20:25 uur

Ik heb zojuist een upgrade uitgevoerd naar Pro X 11, de handleiding gedownload en eens doorgebladerd. Op pagina 163 lees ik dat er een logo away plugin beschikbaar is, maar ik zie deze helemaal nergens. Bij lezing krijg je de indruk dat deze in het programma zou zitten maar ik kan het ook verkeerd lezen.

Wie verschaft mij duidelijkheid?

Jos

Reacties

mi-bo schreef op 27.12.2019 om 21:03 uur

@Jozo

Beste Jos.

Dit is Uw vraag,

Effectsjablonen voor plug-ins: bij MAGIX Video Pro X zelf worden, om licentietechnische redenen, geen plug-ins meegeleverd. Toch zijn er voor de Zenderlogo-verwijdering met de "Logoaway"-plug-in presets voor enkele televisiezenders beschikbaar.

Dit is te vinden, als er beelden zijn geactiveerd,

is er geen beeld geactiveerd ziet U dit.

Fijne jaarwisseling en bruisend 2020 met veel montage plerzier met het nieuwe aanwinst MAGIX vdl Pro X11

Met vriendelijke groet,

Michael

Jozo schreef op 27.12.2019 om 21:47 uur

Hallo Michael,

Ik had deze inderdaad ook gevonden, maar welke is dan voor zenderlogoverwijdering. Het is mij niet duidelijk of deze dus in de presents staan of op internet op zoek moet.

mi-bo schreef op 27.12.2019 om 22:08 uur

@Jozo

Beste Jos.

Ik kan U hierover geen goed antwoord geven gezien ik dit nooit gebruik.

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 27.12.2019 om 22:45 uur

Hallo Jos,

U zult in de Manager voor video-plug-ins geen Logo away plug-in vinden, omdat Zenderlogo verwijdering (logo away plug-in) niet als één plug-in is / wordt meegeleverd in Pro X11. Op blz. 163 van de handleiding staat: "Toch zijn er voor de Zenderlogo-verwijderingen met de "Logoaway -plug-in presets voor enkele televisiezender beschikbaar". Magix wilt hiermee aangeven, dat deze elders te koop kunnen zijn en dat u deze dan als een video plug-in zou kunnen installeren. Ik zou zeggen, geef eens een zoekopdracht "Logoaway" in Google, misschien vindt u hier wat u zoekt. Maar hebt hier geen hoge verwachtingen van.

Ik wens u heel veel succes naar uw zoektocht.

Rob

aanvulling: 27-12-2019 om 23:00uur

In 2009 werd wel virtualdubplugins_logoaway_nl.exe meegeleverd met VDL 15 plus / premium. Deze werkte toen ook al niet naar behoren.

Laatst gewijzigd door Bol op 27.12.2019, 23:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-