Link tussen de arranger en video op harddisk verloren

fonzie1953 schreef op 13.07.2014 om 11:46 uur

Gebruik Programma Video deluxe + speciale editie 

Ik heb een videofilm op de harde schijf verplaatst die ik in een project gebruik.

Ik had verwacht dat bij het opnieuw opstarten van het programma hij wel zou vragen dat hij de film niet kan vinden en dat je dat opnieuw aan zou kunnen geven waar die staat.

Maar helaas vraagt hij dat niet.

Mijn vraag is hoe kan ik de Arranger de film weer koppelen aan de film op de harde schijf??

Dank voor jullie tijd en moeite

Fonzie

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 13.07.2014 om 12:21 uur

Hallo Fonzie,

Kopieëer het projectbestand Naam.mvp naar de map waar je videofilm hebt opgeslagen. Heb je er zelf muziek of geluiden er ondergezet dan moet je deze ook kopieren naar deze map. Start het mvp bestand vanuit de map waar de videofilm staat. 

Succes,

Rob

fonzie1953 schreef op 13.07.2014 om 13:43 uur

Hoi Rob,

Helaas maar die oplossing had geen resultaat.
Had daarna nog geen beeld van die film in de Arranger.
Ik gebruik afzonderlijke mappen met films, omdat de film met meerdere camera's zijn gefilmt.
Ik heb de film maar weer terug gezet naar zijn oude map op de harde schijf en een .bak MVP bestand van een eerdere bewerking geopend.

Maar toch bedankt Rob voor je reactie.

Fonzie

Voormalige gebruiker schreef op 13.07.2014 om 16:00 uur

Hoi Rob,

Helaas maar die oplossing had geen resultaat.
Had daarna nog geen beeld van die film in de Arranger.
Ik gebruik afzonderlijke mappen met films, omdat de film met meerdere camera's zijn gefilmt.
Ik heb de film maar weer terug gezet naar zijn oude map op de harde schijf en een .bak MVP bestand van een eerdere bewerking geopend.

Maar toch bedankt Rob voor je reactie.

Fonzie

Hallo fonzie,

Wat ik al beschreef, alles moet in een map staan. Als ik een project maakt kopieër ik alle filmfragmenten in een map. Ook kopieër ik de gebruikte foto's en muziek hier in. Het projectbestand sla ik ook op in deze map. Nu kan ik deze altijd verplaatsen c.q. kopieren. Het mvp-bestand bevat alleen maar verwijzingen naar de map waar de film/muziek/foto's staan. Zo kan ik na jaren deze nog inlezen met het programma waar ze mee zijn samen gesteld.

Succes,

Rob

fonzie1953 schreef op 24.07.2014 om 10:56 uur

Dag Rob,

Bedankt nog voor je snelle reakties.
Het probleem met de verplaatsing van de video naar een andere map is weer goed.
Ik gebruik ook steeds een aparte map waarin alles van een bepaald project in zit.
Ook gebruik ik regelmatig videoprojecten 2 cameras. Deze doe ik ook steeds in aparte mappen als zie je door de bomen het bos niet meer.

Maar heb nu ook al dagen een probleem met exporteren van het project.
Na minuutje of 15 komt er melding dat er een fout is ontstaan in het programma en dat het moet afsluiten.
Welke export ik ook doe MP4 of MPG1/2 hij stopt er steeds mee.
Heb programma ook al opnieuw geinstalleerd maar helpt ook al niet.
Baal wel want het is een montage van een bruiloft gefilmd met twee camera's.
Misschien problemen met de codec's maar weet niet hoe ik die moet controleren/vernieuwen??

Groet

Fonzie