Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
Als u Magix Music maker 2022 versie 30.0.6.53 hebt geïnstalleerd, dan moet u zich aanmelden met uw e-mailadres en uw wachtwoord, maar niet met uw serienummer.
Magix Duitsland houdt voor u op hun server bij, wat u ooit hebt aangekocht. U kunt zelf bekijken, wat e voor u bij Magix geactiveerd is
Met vriendelijke groet,
Rob (Forum Moderator)
Diverse keren gewijzigd i.v.m. verbeteringen en aanvullingen
Helaas werkt dit allemaal niet, geeft aan dat de licentie al in gebruik is en kan dit nergens wijzigen. Oude email adres werkt ook niet meer, dus kan daar niet inloggen om te wijzigen. Bekende cirkeltje en moet door de helpdesk worden opgelost.
Staan inderdaad mijn producten, maar blijft aangeven dat de licentie in gebruik is. Opnieuw geïnstalleerd, oude verwijderd etc, lukt niet. Mijn oude pc stond die wel op maar is gecrasht en kan daar niet meer bij.
Op dit moment zou ik het niet weten hoe ik u verder kan helpen. Ik neem aan, dat u een mailtje verzonden hebt naar Magix Support. Dit is de officiële manier om contact op te nemen met Magix Support: Hoe neem ik contact op met de technische support? Support ziet direct wat voor PC configuratie u hebt.