Goedenavond,
Voor het maken van een website gebruik ik 'MAGIX Web Designer Premium 19.0.0.64291 M DL x64 May 3 2022'. Ik werk op een HP Envy23 All-in-one met besturingssysteem Windows 10 Home, versie 21H2, build 19044.2364.
Ik heb een website gemaakt op basis van het sjabloon Cinereal. Bij publiceren komen de in het ontwerp gebruikte lettertypes niet goed door. De kleur komt niet goed door, het font niet en de grootte ook niet. Bijvoorbeeld: Source Sans Pro 44 px in rood en zwart van het sjabloon verandert in wat één grootte Arial (zwart, 10 px?) lijkt. Ook door mij gemaakte stijlen o.b.v. lettertype Open Sans veranderen naar iets anders (ook Arial?)..
Het betreft hier een nieuwe versie van een 'oude' website die ik heb gemaakt met Web Designer Premium 11. Die website heb ik gemaakt op basis van het sjabloon Elementair en ik had toen geen problemen met de lettertypes (dus: gepubliceerde lettertypes waren gelijk aan de lettertypes in het ontwerp). Mijn nieuwe website bouw ik in Web Designer 19 opnieuw op vanuit sjabloon Cinereal.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Alvast dank voor de hulp.
Janice