Reacties

Bol schreef op 09.11.2023 om 12:43 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Volgens mij lijkt dit min of meer op gezichtsbedrog, want bij VDL2023 staan voor de items geen icoontje, maar bij VDL2024 wel. Daarbij komt ook nog dat in VDL 2023 de achtergrond zwart is en bij VDL2024 donker grijs.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling 09-11-2023 om 12:56 uur

Magix Duitsland heeft Lay-out aangepast naar deze tijd.

Video Deluxe 2023

Video Deluxe 2024

Laatst gewijzigd door Bol op 09.11.2023, 12:56, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 09.11.2023 om 14:35 uur

Hallo Rob. Ja nu ze naast elkaar zie is er geen verschil behoudens de icoontjes. Misschien ook de bril maar opwaarderen. 🤓  Dank je wel voor de uitleg en groet Geertjan

Bol schreef op 09.11.2023 om 15:05 uur

@plagge

Hallo Geertjan.

Persoonlijk, heb ik ook even moeten wennen aan de nieuwe lay-out, maar dat went zeer snel. Wat u zou kunnen doen, is om een computerbril aan te schaffen. Op aanraden van mijn opticien heb ik er een aangeschaft en dat bevalt mij prima, want binnen een straal van ca. 2 meter blijft alles even scherp om te lezen en te kijken. Ik heb nu nauwelijks tot geen vermoeiende ogen. Als je veel achter de computer zit is dit zeker aan te bevelen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 09.11.2023, 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-