laatste gedeelte geluid geimporteerde video ontbreekt

DennisB schreef op 10.07.2010 om 17:13 uur
laatste gedeelte geluid geimporteerde video ontbreekt

Ik gebruik op dit moment video MAGIX Video deluxe 16 Plus
Bij vorige versies had ik hetzelfde probleem, het probleem doet zich voor bij één soort dvd'tjes die in de video recorder gaan (sony dvd+rw)
Het vreemde is dat het geluid niet elke keer ontbreekt, bij het ene schijfje van hetzelfde soort is wel alles zoals het zijn moet.

Ik ben er al tijden mee bezig en heb vanalles geprobeerd en gelezen bij problemen/vragen van andere, maar dus nog niet de oplossing gevonden...

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Reacties

mi-bo schreef op 12.07.2010 om 10:45 uur
Beste, als u een stukje melodie van een cd/dvd haalt moet u dit eerst importeren, het liefst als mp3/cda/ogg. en als u het heeft geimporteerd, staat het op uw Pc, want als u het vande cd/dvd in het project sleept blijft het  ook al haalt u de cd/dvd er uit op de tijdlijn staan, gaat u het branden, als dc/dvd er uit is kan het project nergens worden gevonden, misschien is dit wel het probleem, succes.
DennisB schreef op 12.07.2010 om 21:33 uur
beste mi-bo, en andere meedenkers, hier nog even een iets specifiekere uitleg van mijn probleem...

Het probleem doet zich voor bij zelf opgenome beelden met de camera. Op het moment dat ik een nieuwe film wil importeren word er gevraagd dit idd eerst op te slaan op de harde schijf van de pc zoals jij zegt. Na dit gedaan te hebben staat de volledige film in de tijdlijn met daaronder het spoor van het geluid. De eerste 15 á 20 minuten is het beeld en geluid prima in orde, maar daarna gaat het beeld netjes door (na een kleine hapering) maar het geluid is volledig weg. Ook wanneer je tde geluids curve aan laat maken zie je in het eerst gedeelte de golf staan maar op het moment dat het geluid er niet is, is ook de golf veranderd in een rechte lijn...