ik heb een lange gopro film, als ik knip verdwijnt alles rechts van de marker? gebruik het programma nu 1 dag. hoe gaat het mij lukken deze film in delen te knippen zodat ik er foto's tussen kan plakken, gebruik luxe plus. thanks
bedankt voor je antwoorden, versie RESMIDO18727, gisteren gedownload. ik heb de beschrijving gelezen maar jammer genoeg niet interactief op kernwoorden en ruim 300 pagina's is wel heel veel. de moed begon al in mijn schoenen te zakken. ga het gewoon proberen. nogmaals bedankt.
Dan zul je de 2017 versie hebben (RESMIDO-etc zegt mij niet zo veel). Nu is het zo dat tot en met 2016 het jaartal als toevoeging achter Video deLuxe stond, dus b.v. VdL 2015, per 2017 hebben ze dat weggelaten, wat wij wel een beetje lastig vinden.
De sneltoetsen voor knippen (T, Z, U) zijn ook in jouw versie zoals ik eerder beschreef, echter: om de rest te laten aansluiten (na verwijderen begin of eind) moet de muismodus "voor één spoor" (sneltoets 8)"of "voor alle sporen" (sneltoets 7) ingeschakeld zijn. Bij de muismodus "voor afzonderlijke objecten" (sneltoets 6) vindt het automatisch opschuiven niet plaats en ontstaat er dus een gat in de film. Schakel maar eens tussen deze 3 muismodi en zie wat er gebeurt als je met een object gaat schuiven (met ingedrukte muisknop), zowel vertikaal, als horizontaal.