Ik wil .ts bestanden bewerken in video deluxe plus maar wanneer ik deze importeeer, worden ze niet afgespeeld. moet ik de bestanden eerst omzetten, zo ja, naar welk formaat doe ik dit dan voor de best behouden kwaliteit?
Ik heb eergisteren de MAGIX video DeLuxe Plus versie aangeschaft.
Ik ben er net achter dat ik dmv rechtermuis de bestanden kan omzetten naar een ander formaat.
Nu probeer ik er nog achter te komen naar welk formaat ik dayt het beste kan doen.Ik wil de filmpjes uiteindelijk op o.a. youtube af kunnen spelen.
Voormalige gebruiker
schreef op 17.10.2016 om 16:35 uur
Hallo Sniper,
Ik werk dagelijks met *.ts-bestanden. Deze kan ik direct inlezen en bewerken op de tijdlijn van VDL Deluxe Premium. Wat bedoelt u met importeren? U kunt deze gelijk vanuit de mediapool op de tijdlijn zetten
Hallo Sniper,
vermoedelijk heeft u een koop download versie, na het installeren van de trial versie, heeft u ook na het activeren, via hulp extra programma’s gedownload, en daarna online actualiseren gedaan, dan komt u terecht bij het schrijven van Robvroe 1
Ik heb zojuist online actualiseren gedaan zoals Michael aangaf. ik probeer ook de extra programma's te downloaden, maar op het moment dat hij de designelementen aan het downloaden is krijg ik een foutmelding en stopt hij ermee. dat is me nu 2 x gebeurd.
ik kan echter noig steeds de *.ts bestanden niet afspelen, tenminste ik zie geen beeld en geen geluid.
Ik weet nu in ieder geval dat je een .ts bestand met VDL kan gebruiken. Ik ga er even mee stoeien dan moet het vast goed komen. Bedankt voor de reacties heren. Mocht ik er niet uitkomen dan meld ik mij weer en ook als het wel is gelukt zal ik dat laten weten.
het is me niet gelukt om de bestanden met de.ts extensies op de tijdlijn te zetten. ik heb de bestanden omgezet naar .mov en nu kan ik ze wel gebruiken. Nogmaals bedankt voor de reacties.