Ik heb vandaag een super 8 spoel omgezet met de Wolverine Moviemaker Pro. gedeeltes van de omgezette video hebbe een blauw uiterlijk weet iemand misschien hoe ik die kan verwijderen in De Luxe Premium?
Hoi Rob, Bedankt voor je reactie maar het is een kleuren Super 8 uit 1970 wat ik omgezet heb. Is het niet ergens mee mogelijk dat ik dan toch nog de blauwe zweem van de beelden krijg! Er zijn luttele seconden waar het beeld wel de goed kleuren geeft!!!
Ik heb gelezen dat de machine het omzet in Mp4 dat zal 1920x1080 zijn
Heeft U al gekeken of het mogelijk is om 720x576 te digitaliseren ipv mp4 1920x1080 zoals de machine dat kan.(i.v.b. met blauwe zweem)
Persoonlijk zou ik het met een projector doen, met een camera waar de diafragma vast gezet kan worden, en dan op een deur projecteren,daarna in MVDL prem gaan monteren
Bedankt👍 voor het vertrouwen dat u in mij hebt gesteld. Ik heb uw filmfragment gedownload en via VDL 2022 met Effecten / Aanpassen Looks bewerkt. Middels een persoonlijk bericht hebt u mij laten weten, dat het verkregen resultaat er prima uitziet. Tevens hebt u mij toestemming gegeven om een stukje uit uw filmfragment mag gebruiken voor het onderstaand antwoord.
Hieronder een beschrijving hoe u uw Blauwzweem probleem kan oplossen:
Start Video Deluxe op
Zet het filmfragment op de tijdlijn
Ga naar: Effecten / Aanpassen Looks
Plaats de afspeelmarker op een plek (doelframe) waarvan u het beeld wilt wijzigen
Plaats de afspeelmarker op de positie van waar u het wilt overnemen
Klik op Beeld op elkaar afstemmen
Hier drie filmpjes.
Onbewerkt filmpje
Instructie filmpje
Eindresultaat.
U kunt nu via diverse effecten van Video Deluxe een finishing Touch aanbrengen, maar de basis isEffecten / Aanpassen Looks.
Succes👍👍👍 met het bewerken van uw gedigitaliseerde Super 8 film.