Reacties

Bol schreef op 19.11.2024 om 10:35 uur

@hans34

Hallo Hans,

Bij mij werken de Key-frames zoals het behoort. Zie filmpje.

Kunt u aangeven waarmee u bezig was / bent om Key-frames te plaatsen, ik kan dan een 1:1 test doen.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans34 schreef op 19.11.2024 om 12:28 uur

Wat ik al heel lang van plan was, is het maken van een intro a la vroegere Amerikaanse films met de draaiende krantenkoppen met vetgedrukte "headlines" die als het ware redelijk snel draaiend binnenkomen en stoppen op een horizontale lijn. Ik doe er een voorbeeldje bij via YouTube.

Maar dan gecustomized natuurlijk.

Bol schreef op 19.11.2024 om 16:49 uur

@hans34

Hallo Hans,

Mijn eerdere antwoord verwijderd en vervangen voor dit demofilmpje.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.11.2024 om 11:38 uur

@hans34

Hallo Hans,

U hebt via een persoonlijk bericht laten weten, dat mijn demofilmpje u verder hebt geholpen met het verwezenlijken van draaiende krantenkoppen met vetgedrukte "headlines".

Hartelijk dank 👍 daarvoor en succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-