Reacties

mi-bo schreef op 22.03.2016 om 16:56 uur

Hallo Ron, 

freaken op dit Forum willen een goed antwoord geven, graag iets meer info

Met welk MAGIX pakket wordt er gewerkt Websitemaker  of Webdesigner.

en uiteraard de versie erbij

gr

Michael

sovnor schreef op 23.03.2016 om 00:45 uur

Een keuzelijst in een lijst waar namen of items in staan bij elk item of naam kan dan een link aan toegevoegd worden.

Je gaat door de lijst heen met een scrol bar.

 

Het betreft webdesigner 10 premium

 

mvg

Ron

mi-bo schreef op 23.03.2016 om 11:03 uur

Hallo Ron,
door een naam of item te activeren, en dan een weblink er aan te verbinden is de vraag beantwoord.
de mogelijkheid om via ontwerpgalerie ( slimme vormen ) dit te doen, en dan activeren en naar web eigenschappen, en vandaar uit linken, dit kan ook door een naam op de zelfde manier te linken, of een verwijzing worden gedaan
Gr
Michael

sovnor schreef op 24.03.2016 om 09:14 uur

Dag Michael

Dat is mijn vraag niet, ik bedoel een lijst met mss wel 100 namen erin waaruit men dan een naam uit kiest door doorheen de lijst te scrollen en als men da n de juiste naam heeft en er op klikt, de pagina van deze wordt geopend.

Mvg Ron

mi-bo schreef op 24.03.2016 om 09:52 uur

Hallo Ron,
dit betekend dat je op een pagina 100 namen zet, deze via een weblink naar een pagina laten verwijzen, je kan ook achter de naam een optie meer info geven, en dan kom je op het zelfde uit.
maar je zal dan wel 100 pagina's moet maken, voor elke naam 1 , of als deze mensen een eigen website hebben, kan je de naam linken naar die website.

en anders stuur mij even een link dat ik kan zien wat je precies bedoel
gr
Michael

sovnor schreef op 25.03.2016 om 09:53 uur

Michael

Ik ga geen 100 pagina aanmaken, maar dir 100 namen passen niet op het scherm. Deze 100 naam wil ik in een lijst zetten waarvan er pakwag 20 zichtbaar zijn en dmv een scrolbalk kan men dan doorheen de lijst scrollen.

Zo'n keuze lijst zie ik nergens staan.

 

mvg

Ron

 

sovnor schreef op 26.03.2016 om 09:54 uur

Michael,

Nogmaals de vraag en het probleem

Ik wil een tabel ma

sovnor schreef op 26.03.2016 om 09:58 uur

Michael,

Ik wil een kolom maken met 100+ items erin, dat kan van alles zijn, namen, telnummers, email adressen dmv van een scrolbar wil ik doorheen de lijst scrollen, al deze items krijgen een link naar een pagine of naar een website.mvg

Ron

 

 

 

mi-bo schreef op 26.03.2016 om 10:09 uur

Hallo Ron,
gezien er geen belangstelling is op de toegestuurde privé mail( Magix box).
sluit ik deze topic
en wens je veel succes met het mooie MAGIX Webdesigner 11 premium pakket
gr
Michael

sovnor schreef op 27.03.2016 om 00:48 uur

Dat is niet zo netjes om deze topic zomaar e sluiten, jij vraagt in je prive bericht om je te bellen, dat ga i niet doen in weet niet waar dat telefoon zich situeerd, 

Ik wil je nog wat anders vertellen, ik het boek van Websites maken met magix erbij gekocht het zou gechikt zijn voor elke versie van webdisgne en voor beginners als voor gevordereden.
Er staat in dat boek niks over lagen en andere dingen, had ik van te voren geweten dat dit boek zo opgesteld was had ik het niet gekocht ik heb nu een digita

sovnor schreef op 27.03.2016 om 00:54 uur

Dat is niet zo netjes om deze topic zomaar e sluiten, jij vraagt in je prive bericht om je te bellen, dat ga i niet doen in weet niet waar dat telefoon zich situeerd,

Ik wil je nog wat anders vertellen, ik het boek van Websites maken met magix erbij gekocht het zou gechikt zijn voor elke versie van webdisgne en voor beginners als voor gevordereden.
Er staat in dat boek niks over lagen en andere dingen, had ik van te voren geweten dat dit boek zo opgesteld was had ik het niet gekocht ik heb nu een digitale versie van de gebruikshandleiding en daar ga ik me nu maar in verdiepen, ik had alleen gedacht dat ik hier meer te weten zou komen, maar als ik vraag naar een tekstkolom met een vertikale scrolbar kan men mij niet verder helpen, ik ben zeker geen gevorderde gebuiker, 

mvg

Ron

 

sovnor schreef op 27.03.2016 om 00:57 uur

Hallo Ron,
dit betekend dat je op een pagina 100 namen zet, deze via een weblink naar een pagina laten verwijzen, je kan ook achter de naam een optie meer info geven, en dan kom je op het zelfde uit.
maar je zal dan wel 100 pagina's moet maken, voor elke naam 1 , of als deze mensen een eigen website hebben, kan je de naam linken naar die website.

en anders stuur mij even een link dat ik kan zien wat je precies bedoel
gr
Michael

Michael, 

Hier zit je op de goede richting het zijn bv inderdaad 100 namen, die wil je in een box, lijst, kolom zeten waarvan er bv 25 zichtbaar van zijn en waar men dan dmv een zijdelings scrolbar doorheen de lijst kan scrollen.

mvg

Ron