Kan VideoDeLuxe Premium niet gebruiken. Krijg steeds de melding -14.

Pretje schreef op 31.12.2017 om 20:58 uur

Onlangs in november VideoDeLuxe Premium gekocht en gedownload. Kon er helaas niet gelijk mee gaan werken en probeerde dat vandaag. Helaas ging dit niet en kreeg de melding -14. Probeerde ook in te loggen maar ook dit lukte niet. Vroeg een nieuw wachtwoord aan en kreeg de melding dat er een nieuw wachtwoord wordt toegestuurd. Niet ontvangen. Heb ten einde raad maar een nieuwe aanmelding gemaakt en hoop dat er een oplossing komt.

Reacties

Pretje schreef op 02.01.2018 om 15:41 uur

Hallo Michael, ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar. Bedankt voor je reacte. Helaas kan ik ook deze link niet openen. Ligt waarschijnlijk dan aan mijn pc. Helaas kan ik nu niet verder, maar ga nog eens proberen of ik Magix kan starten. Het gekke is dat op mijn laptop de Magix photo manager wel werkt zonder problemen.

Bol schreef op 02.01.2018 om 16:04 uur

Hallo Pretje,

Het ligt niet aan uw PC of de internetverbinding, dat u de link van Mi-Bo niet kan openen. Ik kan deze link ook niet openen.

Code -14 geeft meestal aan dat het ophalen van software is mislukt of dit ook zo is bij Magix programma's kan ik u niet vertellen. U kunt dit navragen bij Magix Support.

Wat u zou kunnen doen is om Video Deluxe Premium is zijn geheel te de-installeren en opnieuw te installeren

Voordat u VDL opnieuw installeert, schoon uw PC eerst eens goed op met bv. CCleaner. Het register kan vervuild zijn.

Succes,

Bol

3x gewijzigd i.v.m. verbeterd antwoord en foutcorrecties.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.01.2018, 16:12, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.01.2018 om 16:22 uur

Pretje,

Vreemd dat het bij mij wel lukt

gebruiken jullie soms Norton antivirus

Groeten

Michael

Pretje schreef op 02.01.2018 om 16:25 uur

Bedankt Bol. Ik heb helaas een fout gemaakt want ik krijg de melding code -24. Ik heb het de-installeren heb ik al geprobeerd en ook de pc schoongemaakt voor die tijd. Helaas lukt het nog steeds niet. Ook staan mijn produkten niet geregistreerd en kan ik ze ook niet registreren want krijg dan steeds de melding dat de nummers al in gebruik zijn. Heb Magix ook een bericht gezonden met prints screen. Het is heel fijn dat mensen met je meedenken. Ben niet meer zo jong maar wil wel graag actief blijven op de pc en zeker met Magix. Dus mijn warme dank voor uw reactie.

Pretje

Pretje schreef op 02.01.2018 om 16:26 uur

Pretje,

Vreemd dat het bij mij wel lukt

gebruiken jullie soms Norton antivirus

Groeten

Michael

Nee Michael ik gebruik geen Norton maar Kaspersky.

groeten

Pretje

Bol schreef op 02.01.2018 om 16:44 uur

Beste,

Ik gebruik wel Norton Internet Security. Maar daar lig het ook niet aan. Wanneer ik de internetlink kopieer en rechtstreeks plakt in Microft Edge browser dan lukt het wel. Echter deze geeft geen antwoord op uw vraag.

U geeft nu aan dat de foutcode -24 en geen -14. Dit betekent dat u, bij het activeren niet het juiste email-adres gebruikt heeft.

zie: https://support2.magix.com/customer/nl/faq/waarom-krijg-ik-foutcode-24-bij-het-activeren-van-een-programma

Lees ook deze tekst eens

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-