Hallo,
Ik heb via een grote omweg en eigenlijk niet onder het kopje waarvoor het bedoeld is, een aanvraag gedaan omdat ik, sinds ik Windows opnieuw op de computer heb staan, ineens geen video's meer kan importeren in Magix Video Deluxe 17. Maar daar kunnen 3 werkdagen overheen gaan en die heb ik gewoon niet, aangezien ik het programma écht nodig heb!
Hij blijft voortdurend klagen; 'Het bestandformaat van .. kan niet worden gelezen! Controleer of het betroffen station niet vol of beveiligd is tegen schrijven. Neem contact op met de administrator indien u niet bevoegd bent dit pad te lezen of hierop te schrijven.'
Ik ben zelf de administrator, dus daar klopt al iets niet. Verder heb ik bij de mapjes gecontroleerd en staat bij iedere gebruiker dat je kunt lezen/schrijven etc.
Foto's importeren lukt overigens wel. Het gaat puur om de filmpjes die ik zelf met mijn fotocamera heb gemaakt (.mov). Filmpjes die ik eerder in elkaar heb gezet (.mp4 / .wmv), kunnen wél geimporteerd worden. Deze filmpjes staan allemaal op de D-schijf, dus er is niks beveiligd verder, want dan zou niks geimporteerd kunnen worden.
Ik snap er werkelijk geen snars van. Ben gisterenavond uren bezig geweest en zit me nu ook weer te frustreren, want zo kan ik het programma dus absoluut niet gebruiken, terwijl ik 'm hard nodig heb.