Kan stuurprogramma voor USB 2863 device Film op DVD 8 niet vinden

DutchMill schreef op 25.09.2009 om 14:28 uur

Beste Magix gebruikers,

Ik heb het nieuwste pakket gekocht van Red uw Video's! In het pakket zit dus een rode USB omzetter incl. software Film op DVD 8. Het installeren van de software verloopt vlekkeloos. Het installeren van de USB driver geeft problemen omdat het stuurprogramma niet gevonden kan worden, ook niet via windows update. Ik heb handmatig geprobeert de lokatie aan te geven op de schijf maar ook dit werkt niet. Dit heb ik geprobeert op mijn desktop met Windows XP en zowel met Windows Vista op mijn laptop. Ik heb het probleem voorgelegt bij de support afdeling echter nog geen antwoord. Het gaat om de Magix Film op DVD 8 versie: 8.0.2.1 (c1)

Wie weet de oplossing hiervoor?

Robquatr heeft mij de juiste oplossing hiervoor gegeven. Zie onderstaand bericht wat ik via de mailbox van hem heb mogen ontvangen.

Het is me gelukt hoor. Verschillende drivers heb ik geprobeerd maar ik heb die video omzetter toch aan de praat gekregen. Ga naar onderstaande link en http://support.magix.net/boards/magix/index.php?showtopic=46284&hl=wandlerBij het installeren de omzetter aansluiten en de windows boodschap gewoon negeren.
Ik heb gekozen voor de rood/witte omzetter en de driver kunnen installeren zowel onder Windows XP en Vista. Het werkt!

Robquatr, bedankt voor de oplossing!
 

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2009 om 15:35 uur
Beste, het werkt als volgt, u installeerd film\8, dan registreerd u zich bij Magix met serie nummer achter op envelop.
dan sluit u analoog-usb-pc aan, dan installeerd u de drivers die op de cd staan op de pc.
en het moet werken, succes.
Robquatr schreef op 25.09.2009 om 16:49 uur
Ik heb nu precies het zelfde probleem. Wat ik vreemd vind is dat de de map "MAGIX USB-Videowandler 2" op mijn E partitie komt.
DutchMill schreef op 25.09.2009 om 18:08 uur
mi-bo schreef op 25.09.2009 om 22:37 uur
Beste, nog een aanvulling,dit downloaden, en het moet werken, succes.

http://www.magix.com/nl/online-marketing/usb-video-omzetter/details/#
DutchMill schreef op 26.09.2009 om 01:00 uur
wig07545 schreef op 26.09.2009 om 15:09 uur
Ook ik heb hetzelfde probleem, bestand downloaden lukt niet. Hopelijk komt er snel een oplossing van het probleem
Robquatr schreef op 26.09.2009 om 16:28 uur
Beste Dutchmill,

Indien u er in slaagt de zaak aan de praat te krijgen hou ik me van harte aanbevolen om uw oplossing te weten.
Ik heb ook getracht de INF files uit de map map "MAGIX USB-Videowandler 2" gewoon te installeren, maar ook dat heeft geen effect.

Met vriendelijke groet.
mi-bo schreef op 27.09.2009 om 16:40 uur

beste een kleine aanvulling Henkbruinenberg had ook een probleem en na downloaden van de patch werkte het goed :zie 28.08.2009\antwoord om 10.17 uur. gr mi-bo