Reacties

mi-bo schreef op 15.10.2020 om 16:59 uur

@hdijksterhuis

Beste Hans,

hier onder een Tutorial wat de juiste manier van installeren is,

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

en deze Tutorial

https://www.magix.info/nl/tutorials/problemen-met-de-netwerkverbinding-op-te-lossen--1229665/

Misschien komt U hier verder mee,

PS U heeft toch geen X32 Bits Machine, want het werkt alleen maar op X64 Bits machine,

Sc6,

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

hdijksterhuis schreef op 15.10.2020 om 18:29 uur

Michael, hartelijk dank voor je suggesties maar deze waren niet de oplossing. Het installatie-programma kan blijkbaar iets niet vinden, misschien een W10 issue. Ik doe de installatie van een CD dus wat heeft een netwerklocatie ermee te maken. Dezelfde melding krijg ik ook bij de installatie van de extra software op deze CD. Nog meer ideeën ? ik stuur een fotootje mee.

mvrgr Hans Dijksterhuis

mi-bo schreef op 15.10.2020 om 19:59 uur

@hdijksterhuis

Beste Hans.

Uw Pc is aangesloten op internet mag ik aannemen,zodra Uw de installatie dvd in de driver doet dan wordt er direct al een link gelegd met MAGIX.

Nu is dit bijna niet meer te zien maar met oudere versies van MAGIX was even geduld en werd er contact gelegd.

Vandaar de link netwerk verbinding.

Misschien een optie,internet even uitschakelen dan MAGIX RUV 9 installeren zoals de eerste Tutorial is omschreven, is dit klaar internet weer activeren.

Kan best zijn dat het dan wel goed gaat,gezien dan optie registreren komt en dan moet er wel internet zijn

Sc6

Michael

hdijksterhuis schreef op 15.10.2020 om 20:33 uur

Thx, goed idee, ik probeer het en hou je op de hoogte

Bol schreef op 15.10.2020 om 22:50 uur

Hallo Hans,

Gebruikt u soms Windows Defender?

Ik heb dit op het internet gevonden: https://www.win-10-forum.de/threads/magix-video-pro-x-installationsfehler-wix_dir_common_documents.87439/

Lees voor Magix Video Pro X dan MAGIX_VIDEO easy Red uw video's!\.

Onderstaande tekst heb ik via een vertaalprogramma voor laten vertalen.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hdijksterhuis schreef op 16.10.2020 om 09:56 uur

Probleem opgelost! inderdaad door het even uitschakelen van Windows Defender verliep de installatie vlekkeloos. Hartelijk dank voor jullie ondersteuning, ik kan aan de slag!!😀👍👍👍

Bol schreef op 16.10.2020 om 10:13 uur

Hallo Hans,

Het doet mij deugd om te lezen, door tijdelijk uitschakelen van Windows Defender (virusscanner) het u gelukt is om RUV te installeren.

Succes 👍👍👍

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.10.2020, 10:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.10.2020 om 12:07 uur

@hdijksterhuis

Beste Hans.

Een positief bericht dat U na uitschakelen van de Defender het probleem is opgelost.

Gezien U een installatie dvd heeft was loskoppelen van Internet voldoende geweest, en had U het zelfde resultaat bereikt.

Veel plezier met het mooie MAGIX product RUV 9 om Uw dierbare beelden te digitaliseren.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 17.10.2020 om 15:03 uur

Hallo Hans,

Persoonlijk, wil ik nog even een reactie geven over het loskoppelen van het Internet.

Voor zover ik het kan beoordelen, moet er altijd één internetverbinding zijn of u nu installeert vanaf een DVD of via de internet downloadversie. U hebt altijd een internetverbinding nodig om MAGIX RUV te kunnen registreren en activeren bij Magix.

Maar als de installatie toch zonder Internetverbinding kan worden uitgevoerd, dan is mijn verwachting, dat u alsnog uw foutmelding krijgt. Namelijk: [WIX_DIR_COMMON_DOCUMENTS]MAGIX_VIDEO easy Red uw video's!\.

Zonder internetverbinding zal Windows Defender (virusscanner) de toegang tot sommige mappen blijven blokkeren, die nodig zijn voor het installeren van de Magix RUV.

Fijn Weekend, Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.10.2020 om 17:47 uur

@hdijksterhuis

Beste Hans,

jammer te lezen dat Bol mijn goed bedoelde advies in twijfel trekt.

Bol is namelijk niet in bezit van MAGIX RUV 9 dan is het vreemd over een product te oordelen.( wat wel en niet Mogelijk is ).

Maar Uw probleem is opgelost, en bij Bol een vinkje gezet voor de oplossing, terwijl U dit ook bij mij heeft gedaan zie

Wens ik U veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden met het mooie MAGIX product, en wil het hier graag bij laten.

Met vriendelijke groet.

Michael / Forum Moderator.