kan niks meer aanvangen met Magix.

fransbe schreef op 08.11.2016 om 12:19 uur

Magix weigert alle dienst : de laatste paar maal dat ik Magix kon openen (maar niks kon afspelen en geen enkel project kon laden) kreeg ik de melding : 'MPEG 4 Basic ontbreekt'.  Ik heb geprobeerd om dit te downloaden met een codenummer die ik  kreeg via Magix, maar resultaat : ongeldig nummer.

Rechtstreekse vraag aan Magix support leverde volgend antwoord op : uw programma is ouder dan 2 jaar, dus kunnen we geen persoonlijke support aanbieden.  Vandaar mijn vraag via deze weg.

Heeft iemand een oplossing voor dit totaal onverwachte probleem ? 14 dagen geleden kon ik Magix nog volop gebruiken; ik verander niets aan mijn pc en plots is daar dit probleem.  Ik werk al bijna een jaar met Windows 10, tot nu zonder problemen.  Al de rest van mijn pc werkt nog altijd normaal (mails, internet...)

Dank voor elk antwoord.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.11.2016 om 19:52 uur

Hallo Frans,

Het klopt, dat Magix geen onbetaalde support levert voor programma's ouder dan 2 jaar. Dit is wel gratis, als er iets mis gaat met de activering. Ga dan naar: https://support2.magix.com/customer/index.php

Ik zie in uw history, dat het hier gaat om Video Deluxe 17 uit 2010. Magix garandeert, volgens mij niet, dat deze versie onder Windows 10 goed werkt.

U schrijft, dat u een code heeft gekregen. Wat is dat voor een code? Hebt u deze code op de juiste manier geactiveerd? Volgens mij moet u gaan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Vul nu het serienummer van VDL 17 in klik op volgende en activering genereren.

Als het goed is krijgt  u nu een ComputerID, die u dan invult als je MPEG-4 wilt activeren.

Ik garandeer niet dat dit voor u de oplossing is, maar het is het proberen waard.

Succes,

Rob

fransbe schreef op 09.11.2016 om 11:27 uur

dag Rob,