Kan niet verder werken aan mijn project - zit vast

milou1 schreef op 24.07.2010 om 21:24 uur
Sinds maart 2010 werk ik met Video deluxe 16 Premium en heb tot heden nog geen problemen gehad. Sinds gisteren probeer ik verder te werken aan mijn project (laatste keer aangewerkt op 21/07/2010). Ik open mijn project en klik op de knop bewerken dan krijg ik mijn montage in het arranger en verplaatst willekeurig met de muis de afspeelmaker en klik op de weergaveknop en alles loopt vast. Wel voor ik eraan begon heb ik nog eens Magix PC check & Tuning 2010 nagekeken. Ook als ik een nieuw project aanmaak en een video of foto plaatst in het arranger loopt ook alles vast en zelf kan ik de demo ook niet starten. Met CTRL ALT DEL in het windows taakbeheer staat telkens reageert niet". Moet ik het programma verwijderen en terug installeren. Dan denk ik dat mijn project verloren is. Of kan er iets anders aan gedaan worden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Vriendelijke groetjes

Reacties

bobbiaan schreef op 25.07.2010 om 13:01 uur
Beste milou1,

Als het probleem is gekomen nadat je PC check & Tuning het werk hebt laten doen probeer dan eens met systeem beheer terug te gaan naar de actie voordat PC c&t het werk deed. Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost. Let echter goed op als je PC check draait en wat het programma adviseerd om te gaan doen. Het programma geeft o.a. aan dat nieuwere drivers voor hardware van je PC zijn, maar dat wil niet altijd betekenen dat die voor jou PC nodig zijn!!

Mvg
Bobbiaan
milou1 schreef op 25.07.2010 om 20:54 uur
Het is niet te geloven maar ik heb vandaag nog eens geprobeerd mijn project te open en te bewerken en het is gelukt.
milou1 schreef op 25.07.2010 om 20:58 uur

bobbiaan
Toch bedankt voor de vlugge service

Gr
milou1