Helaas, hebt u nog geen (goede) antwoorden gegeven op uw eerder topic. zie: Video Deluxe geeft aan dat registratienummer niet klopt? Als wij hier eerst een goed antwoord op hebben gekregen, dan kunnen wij u zeker verder helpen
Als u via de website van Magix "Video Deluxe" hebt aangekocht, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Op uw bankafrekening staat het bestelnummer xxxx.MXC vermeld. Vermeld dit bestelnummer in uw mailtje.
Als u een week met vakantie gaat, wens ik u hele fijne dagen toe. Als u voor uw werk een week onder weg bent, wens ik u succes met alles wat u onderneemt en zie ik uw reactie wel tegemoet.
Het doet mij deugd om te lezen, dat u de betalingsgegevens hebt gevonden en dat u Magix Duitsland om advies vraagt. Wij als moderators kunnen niet bij uw privégegevens, omdat dit een forum is waar forumleden elkander proberen te helpen met zijn of haar problemen. Wij vernemen graag van u hoe Magix Duitsland uw probleem hebt opgelost.
U hebt op 21 maart 2022 een mailtje gestuurd naar infoservice@magix.net. Hebt u toen ook een mailtje terugontvangen met een ticketnummer? Als dat zo is, dan moet u via dit ticketnummer weer reageren, waarom u nog geen antwoord hebt gehad.
Mijn advies is, om nog een keer te reageren via het verkregen mailtje met ticketnummer.
als reactie op jouw mail, het volgende: ik heb ,zoals ik al had aangegeven een mail gestuurd naar het opgegeven mail adres met met het aankoop bewijs en het serie nummer daar heb ik niets van terug gekregen dus ook geen ticket nummer na dat ik op mijn eerste mail niets heb vernomen heg ik weer een mail gestuurd .tot op heden helemaal niets .dus zo is de stand van zaken nu. wat nu ?
Toen u voor de eerste keer Video Deluxe installeerde, registreerde en activeerde, gebruikte u toen ook dit emailadres? U moet Video Deluxe registeren en activeren met hetzelfde emailadres als waarmee u het toen gedaan hebt.
ik heb mijn serienummer .waar het omgaat is het volgende en dat heb ik al eerder gemeld .wanneer ik Magix geinstaleerd heb ,en het serienummer ingevuld kom ik er niet in want dan geeft het aan dat het nummer op een ander e mail adres is geregistreerd dat is het nou juist ik heb geen ander adres als dit xxxxxx@gmail.com daarbij komt dat er niet op mijn mails wordt gereageerd
Allereerst dit. Zet nooit privégegevens op een openbaar forum i.v.m. misbruik.
Het kan zijn, toen u Video Deluxe voor de eerste keer registreerde een typefoutje hebt gemaakt in uw emailadres tijdens het registreren. Stuur eens een mailtje naar dit emailadres: support@magix.net Laat mij weten of u nu wel reactie krijgt van Magix Support.
ik kreeg van Rob een mail adres van Magix daar op kreeg ik van Magix onderstaand bericht teug
Dit is een automatisch aangemaakt bericht. Uw e-mail kon helaas niet aan de juiste afdeling worden toegewezen. Meer informatie, en de mogelijkheid een nieuw Ticket aan te maken, vindt u hier: https://support2.magix.com/customer/nl/node/216613
en kwam ik uiteindelijk weer bij het forum terecht
ik wordt er een beetje moedeloos van m.i. hoeft het niet zo moeilijk te zijn