Kan niet branden

stichtingvlas schreef op 10.02.2012 om 20:17 uur

Hallo,

Ik heb filmpjes geimporteerd vanaf mijn camera (JVC, mpg bestandjes) en deze gemonteerd tot een film.

Vervolgens wil ik de film gaan branden, het programma start het brandproces maar na enkele seconden (al in de 1e stap van het brandproces) krijg ik de melding Magic Video Deluxe werkt niet, er wordt gezocht naar een oplossing. Vervolgens wordt het programma afgesloten en weer opnieuw opgestart. Maar een bij een volgende poging om te branden, komt uiteindelijk weer dezelfde melding. Heb de computer al meerdere keren afgesloten en opnieuw opgestart maar het branden wil niet lukken. Jammer want de film was voor mijn vader's 60e verjaardag morgen... Ik heb al heel vaak een film succesvol gemonteerd en gebrand via Magic dus het is geen beginnerspech.

Misschien kunnen jullie me helpen zodat de film toch nog tijdig gebrand kan worden??

 

Groetjes,

Mariska

Reacties

mi-bo schreef op 11.02.2012 om 13:06 uur

Dit zou kunnen betekenen dat het programma niet is geregistreerd en dan werkt het brandt programma ook niet, sorry

stichtingvlas schreef op 13.02.2012 om 14:08 uur

Programma is wel geregistreerd dus daar ligt het niet aan. Ik heb later ontdekt dat de C-schijf van mijn computer bijna vol staat en ik denk dat het daar misschien mee te maken heeft... heeft het programma voor het branden schijfruimte nodig?

mi-bo schreef op 15.02.2012 om 13:47 uur

Dit is helemaal correct,

 schijfruimte maken of aangeven dat het op een andere schijf gezet moet worden,

 back-up bestanden.

succes.