Kan MVP bestanden niet koppelen ?

nieling schreef op 11.01.2012 om 16:53 uur

Ik heb HD opnames gemaakt met ext. MOV.  Deze opnames perdag opgeslagen. Betreffende opnames perdag gescreend en onder een nieuwe bestandsnaam met ext. MVP opgeslagen.

Nu wil ik de diverse dagen aan elkaar koppelen wat , tot mijn verbazing, niet gaat. Wat heb ik of doe ik verkeerd ?

Groet

Gerard Nieling

Reacties

RiViS schreef op 12.01.2012 om 10:22 uur

Hallo Gerard,

Je hebt van je dagopnames VdL projecten gemaakt, gezien de extensie MVP. Die kun je als volgt koppelen:

- open Project 1

- kies Bestand/ Openen/ en selecteer dan  bv Project 2, klik op Openen. Magix meldt dat er nog een project open is, klik in dat venster op: Aan project toevoegen. Project 2 verschijnt nu op een nieuwe tijdlijn. Klik op het filmblikje (links boven de tijdlijn) om te schakelen tussen de films en ze evt een andere naam te geven.

- voeg op de zelfde wijze volgende projecten toe. Je dagopnames worden nu dus films als onderdeel van het nieuwe project. Sla dit nieuwe project op onder een nieuwe projectnaam.

groet,

Rijk

nieling schreef op 12.01.2012 om 20:17 uur

Hallo Rijk

Bedankt voor je reactie.

Tot het filmblikje was ik ook reeds gekomen.

Ik kan ook schakelen tussen de projecten.

Ik heb  de 2 projecten opgeslagen onder een nieuwe bestands naam.

Als ik deze dan open krijg ik toch maar een van de 2 projecten op de tijdlijn. Ik kan wel schakelen tussen de twee projecten , maar Ik kan deze 2 projecten niet achter elkaar op de tijdlijn zetten ( krijgen ). !!

Groet

Gerard

RiViS schreef op 12.01.2012 om 23:12 uur

Schakel naar film 2. Toets Ctrl A (selecteer alles), Ctrl C (copieer)

Schakel naar film 1. Zet de afspeelmarker aan het eind. Toets Ctrl V (plak). Nu staat film 2 achter film 1.

groet,

Rijk

nieling schreef op 18.01.2012 om 22:09 uur

Hallo Rijk

Het is gelukt , bedankt.

Gr.Gerard