Reacties

Bol schreef op 24.01.2023 om 10:54 uur

@Freddy-vanderMeeren

Hallo Freddy,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
 

....kan mpeg4 code niet registreren.....

Kunt u antwoorden geven op de volgde vragen:

  • In welk Magix programma kunt u mpeg4 code niet registreren?
  • Hebt u het soms over en Mpeg4 (MainConcept)?

Met vriendelijk groet,

Rob (Forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Freddy-vanderMeeren schreef op 24.01.2023 om 12:10 uur

ik ben met maxix video de luxe aan het werk

Bol schreef op 24.01.2023 om 12:28 uur

@Freddy-vanderMeeren,

Hallo Freddy,

Om een goed antwoord te kunnen geven, moet ik wel van u vernemen met welke Video Deluxe versie u werkt. bv. Video Deluxe 2023 standaard | plus | Premium.

Met vriendelijk groet,

Rob (Forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Freddy-vanderMeeren schreef op 24.01.2023 om 13:22 uur

magix video de luxe premium

Freddy-vanderMeeren schreef op 24.01.2023 om 13:24 uur

gisteren de codec aangeschaft maar wil niet werken krijg dit als reactie

De activering,van de functie MPEG 4 Codec  is mislukt.
Wanneer u het programma als beperkt  gebruiker uitvoert.
herhaak dan de activering met administrator - rechten

magix als adminitrator opgestart

 

Bol schreef op 24.01.2023 om 14:00 uur

@Freddy-vanderMeeren

Hallo Freddy,

Helaas heb ik nog steeds niet de gewenste informatie van u mogen ontvangen.

U kunt het versienummer opvragen door Video Deluxe op te starten en dan op Alt+Shift+F1 te drukken. Nu kunt u het versienummer uitlezen. zie afbeelding

In uw opdrachtbevestigingsmail staat welke Mpeg4 codec u hebt aangekocht. zie afbeelding

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Freddy-vanderMeeren schreef op 24.01.2023 om 15:24 uur

xxxxx3016935690MXC

MPEG-4 FULL Codec Upgrade

Magix Video deluxe Prenium
versie 20.01.80(udp3)

Freddy-vanderMeeren schreef op 24.01.2023 om 15:27 uur

heeft even geduurd heb magix opnieuw geinstalleerd nog steeds het zelfde probleem

Bol schreef op 24.01.2023 om 19:18 uur

@Freddy-vanderMeeren

Hallo Freddy,

Ik kan nog niet echt bepalen of het nu om de standaard Mpeg4 of Mpeg4 (MainConcept) gaat.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2023, 19:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Freddy-vanderMeeren schreef op 27.01.2023 om 12:02 uur

Nou ik ben er uit heb windows 11 er geheel afgehaald en opnieuw geïnstalleerd wel veel werk maar bij het opnieuw installeren van magix liep dit geheel vlekkeloos hoefde geen code in te voeren werd direct geïnstalleerd hoop dat ik toch een bijdrage heb kunnen leveren groet Freddy

Bol schreef op 27.01.2023 om 13:12 uur

@Freddy-vanderMeeren

Hallo Freddy,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u Windows 11 opnieuw hebt geïnstalleerd de standaard mpeg4 codec niet meer hoefde te registreren. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Maar volgens mij, had u dit probleem ook kunnen oplossen als u de volgende sleutel uit het Windowsregister had verwijderd, zoals @Serafijn als oplossing van Magix Support had gekregen.

Lees nog eens: Ik wil de functie van MPEG-4-Codec uitvoeren. (magix.info)

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Gewijzigd i.v.m. aanvulling afbeelding

Laatst gewijzigd door Bol op 27.01.2023, 17:01, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-