kan ik op een andere computer verder gaan met een project ? nu geeft die aan dat die bepaalde bestanden niet meer kan vinden .

mol1978 schreef op 30.06.2015 om 14:12 uur

ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een project op twee verschillende computers  te   bewerken . nu geeft die aan dat die bepaalde bestanden niet kan vinden . is er een mogelijkheid om telkens het hele project op te slaan zodat ik onderweg ook nog verder kan gaan met een project . en of het dan weer mogelijk is als ik thuis ben op de ander computer verder te gaan . 

Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2015 om 14:22 uur

beste, als dit voor FotoStory is , dan moet de volledige project met alle toebehoren op een usb stick gezet worden, en op de ander Pc/laptop moet ook het programma staan

gr

Michael

mol1978 schreef op 04.04.2016 om 20:43 uur

het is al een geruime tijd geleden maar wilde toch nog vragen hoe dit nu precies in z'n werk gaat .

ik sla nu het project op op een harddisk  die ik overal mee naar toe kan nemen .maar deze  geeft nog steeds aan dat er onderdelen ontbreken zoals bepaalde muziekstukken etc . het zelfde is al je het project wil branden en je hebt bijvoorbeeld bepaalde muziek of fotobestanden verwijderd of verplaatst 

waar kan ik het gehele project met al zijn foto's en clips etc  terug vinden en hoe sla ik deze op ? 

opslaan als en dan op de harddisk opslaan werkt niet 

ook het project opzoeken in de mappen en deze dan kopieren op de schijf werkt ook niet .de foto's is geen probleem maar zoals ik al vertelde het gaat meestal om de ingevoegde clips 

heb op beide computers het magix programma foto story 2015 deluxe staan 

RiViS schreef op 04.04.2016 om 21:14 uur

Om dit goed te doen moet je het volgende weten:

In het projectbestand staan alleen maar verwijzingen, b.v. naar foto's, stukjes film, muziek, welke titels, welke effecten etc. Je moet dus zorgen dat op beide computers alle foto's, muziek etc onder exact de zelfde namen en in de zelfde mappen en submappen staan, dat geldt ook voor de naam van de gebruikte (externe) schijf!

Alleen als je dat heel nauwgezet doet, zul je kunnen monteren zonder dat je bestand steeds om ontbrekende files vraagt. Zo gauw je iets gaat verplaatsen, verwijderen of hernoemen krijg je problemen. 

groet,

Rijk