Kan fotos niet importeren in CD & DVD 9 de luxe

josephus schreef op 23.10.2011 om 15:50 uur

Hallo Iedereen

Heb vroeger de CD& DVD 4 gehad en alles was perfect. Nu heb ik CD&DVD 9 en kan ik mijn foto's niet geïmporteerd krijgen. Kan er mij iemand zeggen wat en hoe ik het juist moet doen. Ik wil namelijk een reisreportage maken. Ik heb reeds meerdere malen getracht om het via importeren van foto's te doen doch ook dat lukt niet. Bij voorbaat dank voor de reactie

Josephus

Ik werk met Windows 7      Foto's op CD & DVD 9 deluxe    

Reacties

RiViS schreef op 23.10.2011 om 17:14 uur

Hallo Josephus.

Foto's sleep je vanuit de Mediapool (het grote vak rechtsboven) met de muis naar de tijdlijn of storyboard. Je maakt ze in de Mediapool zichtbaar door het tabblad Media aan te vinken en dan kun je bv onder Computer je foto's zoeken.

groet,

Rijk

josephus schreef op 24.10.2011 om 10:40 uur

Bedankt RiViS,

Spijtig, maar zover geraak ik niet. Ik download mijn foto's, deze komen in mijn afbeeldingen.

Met CD DVD 4 kon ik deze via mijn afbeeldingen in de mediatheek brengen. Dat lukt mij nu niet meer.

Ik vind niet, hoe ik mijn afbeeldingen in de mediatheek kan brengen. Ik heb nu al wel een middel gevonden om 1 foto in de mediatheek te brengen, via doorzoeken, maar ik vind dit niet wenselijk als ik een 700 tal foto's  in de mediatheek wil brengen . In elk geval, reeds bedankt voor uw snelle reactie, en ik hoop de oplossing te ontvangen

Nogmaals bedankt

Josephus

magixagent schreef op 24.10.2011 om 10:48 uur

De verhalen gelezen.

U heeft op een sd kaartje 700 foto's staan, deze kan U via de foto camera of via cardreader importeren naar een map die u van te voren heeft gemaakt,

U start foto 9 de luxe op. zoek via verkenner naar de map waar de foto's staan sleep deze naar de tijdlijn, en Uw vraag is beantwoord.

lukt het niet een mail naar en wij helpen U telefonisch verder.

gr

RiViS schreef op 24.10.2011 om 12:02 uur

Toch nog even inhakend op wat Josephus meldde: Mijn Afbeeldingen vind je in de Mediapool onder:

Media / Mijn media / Mijn afbeeldingen

Van daaruit moet je de foto's moeiteloos naar de tijdlijn kunnen slepen.

groet,

Rijk