Reacties

mi-bo schreef op 20.09.2020 om 11:55 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Herman.

Zo ver mijn kennis gaat kunt U dit zelf niet veranderen, dit is wel te regelen via magix support.

Sc6.

Michael (FM)

Bol schreef op 20.09.2020 om 14:43 uur

Hallo Herman,

U kunt het emailadres en wachtwoord van uw accounts weldegelijk zelf wijzigen. Wat mij is opgevallen, dat u met twee accounts heeft bij Magix.info forum.

En wel onder de namen:

• herman-k (lid sinds 15-09-2018) met zijn eigen emailadres en wachtwoord
  • Hek1950 (lid sinds 16-03-2020) met zijn eigen emailadres en wachtwoord

U kunt de gebruikersgegevens en wachtwoorden zelf wijzigen door te gaan naar:

Let op!! Als u het emailadres en / of wachtwoord gewijzigd heeft en u bent uitgelogd en u logt dan weer opnieuw in, gebruikt dan het nieuwe emailadres en / of wachtwoord.

Opmerking: U kunt de twee verschillende accounts niet samenvoegen. Wel kunt er een verwijderen. Maar voordat u iets verwijderd, kijk dan eerst bij Mijn Account / Mijn producten. U ziet hier dan welke producten bij dit account geregistreerd staan.

Officieel mag een gebruiker maar één account hebben op Magix.info forum.

Zie punt 7 van de communityregels: https://www.magix.info/nl/communityregels/

U zou, voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, uw laatst aangemaakt account kunnen verwijderen, mits u deze niet gebruikt hebt voor het registreren van een of meerdere Magix Programma's

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.09.2020 om 15:00 uur

Hallo Herman,

Hier nog een optie om uw wachtwoord en gegevens te kunnen te wijzigen.

• Klik op uw Avatar (foto)
  • daarna op: Mijn Profiel
  • klik nu op: Instellingen
  • Als u een account wilt verwijderen, dan kan dat ook hier gedaan worden.

Het is aan u welke methode u wilt gebruiken

Groet,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 20.09.2020, 15:04, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Corry-Macnack schreef op 22.09.2020 om 20:19 uur

Zal het advies opvolgen in de hoop dat het zal lukken. Word echt gek van dit programma.😅